Sandlåde nivå!

Har följt den där historien om böckerna "gömda", "asyl", och "mia - sanningen om gömda".
Tycker det hela har spårat ut en hel del nu..  det är på sandlåde nivå numera.. pakastning åt alla håll..

Varför kan man inte bara hålla en bra diskussion där folk får ha olika åsikter, utan att bli kallade det ena eller det andra?
Jo, jag var ivrig en gång och sa en del fula saker om en person som egentligen inte ens har med saken att göra.. men jag bad om ursäkt och vet att jag gjorde fel..
Men alla kastar skit åt olika håll hela tiden och det hela har bara blivit löjligt nu..
Jag tycker det är bra att sanningen kommit fram, många som är med i historien måste få möjligheten att veta sanningen.. men all denna smutskastningen.. nä..


Den filosofiska sidan av mig lyser med sin frånvaro.. det har den gjort ett tag nu..
För tillfället beror det välpå mitt emotionella tillstånd, som inte är det bästa... 


Kanske skriver jag mer sen.. det känns lite lättare var gång jag skriver.. även om jag håller i dunklet och inte berättar något.. så känns det lättare inom mig..

Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Tack för din fina kommentar på min blogg.

Det är tråkigt att höra att du har släktingar som inte mår bra. För upp tankarna du har på bordet. Ingen är betjänt av att ni TROR att det är så. Ta reda på hur det är och agera på det!

2009-01-29 @ 19:32:43
URL: http://ludmilla.se
Postat av: Jennifer

Hej gumman!

Klart jag hjälper dig att fixa bloggen. jag hittade allt på en sida..va fan heter den nu då..men den brukar finnas me på top 10 bloggarna. designa din blogg tror ja den heter.

har inte läst din blogg på länge..o vi har inte pratat på ett tag..du får gärna ringa när du har tid o prata om d e nåt som tynger dig..

finns här för dig...alltid!

kramar

2009-01-29 @ 21:44:20
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Carstoned

Läste din presentation att du är beroende av coca cola. Jag med! Älskar en kall cola burk! =)

2009-01-29 @ 21:50:39
URL: http://carstoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0