Skridskor!

Ja i förrgår var vi med Mickis och PowerR och åkte skridskor i Ruddalen.
Älskade C sa först att han inte ville alls.. men när Mickis O PowerR kom hit så övertalade de honom att följa med..  så vi åkte dit..
B var jätte duktig på att åka,  Lilla S var gnällig, för han fick ju inte följa med sin pappa och brorsa ut på isen.. :/ så jag fick gå fram  tillbaka där med vanen för att han inte skulle få sig ett frispel.. :)

Efter åkningen så åkte vi till Café Skåne och käkade Baugetter..  de har så goda där.. :) mmmm...
Det var verkligen jätte trevligt att göra nått med Mickis o PowerR för det var ett tag sedan sist annars.. :)

Nu har de åkt till Orsa för att mysa lite.. :) Hoppas de har det bra däruppe..
De planerar att flytta dit upp om några år..  jätte kul för dom, men lite avis blir jag allt..  :D  Jag har ju alltid velat flytta hem igen.. men men, som sagt så tar jag det när Älskade C blvit senil eller fått Alzhimers, för då fattar han inget iaf..   *hahaha*



Allt har blivit så annorlunda mellan Älskade C och mig den sista tiden, det började bli annorlunda strax innan jul.. när vi gjorde alla förberedelser började det..
Nu är allt perfekt!!!  :)  Nu känns det på riktigt att vi är allierade, att vi gör allt tillsammans..
Känner mig Älskad på ett sätt som nte funnits på den här nivån tidigare..  Nu får jag det att låta som att det varit dåligt innan, vilket det verkligen inte har.. det har varit grymt bra innan med.. men nu har vi i vårt förhållande nått nya höjder..
Det som innan varit bra, är nu perfekt.
Det som varit mindre bra, är nu helt ok.. allt är så mycket lättare att göra.. alla motgångar känns som bagateller..
Så underbart så!!!



Skriver fortsättningen imron eller senare..
Nu ska jag vara social med Nudlan som kom hit !!


Må väl!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0