Jag vill ut och Dansa!!!

Ja, det vill jag faktiskt..
Bara gå ut för att dansa.. det var jkla länge sedan jag gjorde det.. men nu känner jag verkligen för det..
Så, om någon läser detta innan kl. 22.00 ikväll och vill dansa.. så RING mig!!!  Jag vill verkligen!!! ;)


Har blivit råtorsk på MJ musik..  sitter och lyssnar hela kvällarna, och lyssnar jag inte så kollar jag på hyllningen som gjordes med dansarna från Bounce på Sergels torg och Centralen i Sthlm.. och så gråter jag en skvätt till det.. :)
Ja, jag vet att jag är en mes.. men fatta vilken grej.. 12 börjar dansa och hela jävla folksamlingen följer med i dansen...  förstår ni vilket hyllning det är?! Helt otroligt!!!


Bebisarna växer som attan.. nu menar jag självklart Kattungarna..  :) Kallar dom för bebisar..
De lyssnar faktiskt på dett tom.. sådet är lite fräckt.. Ska lägga upp nya kort på dom snart så ni frå se hur de blivit stora..  eller ja, stora vet jag väl itne om de bliit.. men större iaf.. :)

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva egentligen.. kände bara för att skriva lite...

Jo, en sak vill jag berätta..  jag mår sååååå jävla mycket bättre nu.. vet inte varför.. är bara glad Att jag mår bättre.. vet inte ens varför det var en neråt period.. men nu är den iaf över..
Känner mig stark och lycklig..   Och allt går mycket bättre på alla plan när man mår bra,,  jobbet, familjen vänner.. ja allt.. :)


Nä, nu ska jag fortsätta sjunga högt för min stackars familj som snart kommer springa härifrån som om vårt hus vore bombhotat.. :) Då vet ni.. det är bara jag som sjunger!! *haha*



Må Så Väl!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0