Updaterar er lite..

Jaha, idag har jag vartit hemma med Lilla S... han var väldigt trött och hängig imorse när vi skulle lämna dom på dagis, så jag tog honom och gick hem igen..
Sen drog vi vidare jag och Lilla S.. gick till Kära M och hälsade på henne och hennes busfrön.. :)
Pojkarna fick busa lite och springa av sig en del.. tills det var dags för att luncha med Älskade C..

För övrigt då??
hmm..  Granne M har åkt hem..  tycker det är skit tråkigt, men är lite besviken faktiskt på honom..
Han lovade i helgen att komma och säg "hejdå" om han skulle åka på Tisdag (igår).. när han inte kom i helgen så trodde vi att han stannade längre..
Men idag när svärmor kom förbi så sa hon att han hade åkt..  blev väldigt ledsen...


Ja, svärmor hämtade B från dagis idag..
Så åkte de iväg för att fiska lite krabbor...  Väldigt kul.. tycker det är så kul att hon hittar på så roliga saker med pojkarna..
För hon blir ju verkligen den här farmorn som alla barn vill ha.. hon som bjuder på glass och går på museum, fiskar krabbor, åker och badar.. ja allt möjligt som de hittar på.. bara som den enkla saken att gå i skogen med barnen.. det gör ju varken jag eller Älskade C, för vi orkar inte, eller för att vi inte har tiden att lägga på det.. -Tyvärr-
Men det har ju hon.. så bra.. :)

Hon hämtade båda pojkarna i måndags på dagis med, för då skulle de till sjöfarsmuseet.. men turen var inte med dom.. så museet var stängt..  "öppet alla dagar under sommaren, utom på måndagar".. så hade det stått på dörren.. ungefär.. så de gick runt i majorna och åt glass och bara hade trevligt.. Lilla S hade sovit unde hela tiden.. :)


Nä, så hittills i veckan har det inte hänt så väldans mycket faktiskt..
Jo på jobbet har det ju hänt ite saker..
Min arbetskamrat fyllde 40 i Tisdags så vi firade honom med bullar och dricka/kaffe...
Vi på området hade lagt ihop till en Jägermeitzer (stavning?) till honom, och den blev han glad för.. :)  Det var riktigt trevligt faktiskt..

Imorgon ska jag till jobbet igen.. för Älskade C tar ut semester för att vara hemma med fjärtungen..
Ska visa min kära chef lite saker.. :)

Nä, nu ska jag och Kära M ta våra små ohängda och bege oss ner till Opal för att köpa lite gott till kvällen..
Får väl se om jag går in på Willys eller godis affären... :) Willys, då blir det melon.. annars ka väl vem som helst räkna ut vad det blir.. .:)

Ska se om jag kan få med Fiona hem sen också.. så vi kan spela lite kort eller nått annat roligt.. :)


Jaja, må så väl gott folk!!

Hmm.. hus.. det låter bra det.. eller?  *Hysch, säg inget.. *
Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för trevlig sällskap min vän =)

kramkram

2009-07-15 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0