back...

Jag har drömmt om Nonna i 2 nätter i rad, vilket är väldigt underligt, för jag har inte träffat henne på jääääätte länge..
Men det var en sån där obehaglig känsla i drömmarna, även om drömmarna i sig inte var hemska..

Och nu har jag en sån otroligt längtan efter att få träffa henne igen.. bara tjöta och prata om väääldigt gamla minnen.. för en hel del sådana har vi ju ihop.. :)
Saknar henne väldigt mycket...   Längtar tills hennes skiva kommer ut... jag SKA ha den signerad denna gången.. min singel är ju inte det... :)

Jag önskar dig all lycka stjärnan!! Du är värd den!


Ok, ville egentligen inte skriva mera, men jag fick så lov kände jag...  Vet inte alls vad det är för känsla inom mig.. men jag är ledsen...  men jag har inget att vara ledsen för.. det är skumt som attan.. men jag har mina aningar..  Det brukar vara en viss person som är ledsen när jag känner såhär..  sk ringa igen tills denne svarar i sin tele..  h*n kanske vill prata, men vill inte ringa..


Vi skulle ju till Bamboo nu i veckan tänkte vi.. Jag, Fiona, Mickis mfl.. men nu har Fiona fått sitt schema och hon är itne ledig en enda kväll i veeckan... så det får bli en annan dag.. kanske nästa vecka..
Imorn drar jag till        !!!  Äntligen kan jag väl säga.. :) Ska köpaen drös med kläder till pojkarna.. de måste ha båda vanliga kläder, och "slit och släng" kläder till dagis..
Sen kommer ju hösten snart, så lite varmare kläder ska jag väl med köpa in tänkte jag..
Nä, nu ska jag fortsätta lyssna på Nonna musik, snart kommer Älskade C hem, och då är det film som gäller..

Må Så Väl!!

Tack Natta för din kommentar! :)
Kommentarer
Postat av: Cissi

låter kul med ullared,hoppas det inte är för mycket folk!!sorry att jag är så dålig på att kommentera,ska bättra mig:)men jag läser iaf!

2009-07-26 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0