Begravning idag då

Ja, idag tog vi farväl av svärfar.
Sorgligt var de, och jobbigt för en hel del människor.. själv blev jag påmind om mormors begravning för de spelade samma psalm..  sen kände jag väl att gråten var nära när man ser 4 stora starka killar/män som gråter eller är väldigt ledsna..

Nej fy, det var hemskt..
Men efter fikat var riktigt trevligt.. Då fick man ju liskom en chans att prata med Älskade C´s bröder och andra släktingar och vänner till Perry..
Vi satt ju och pratade i säker 2 timmar med Älskade C´s bröder och likheter dem emellan, om Perry som människa och släkten i allmänhet.. ja.. det finns ju en del att prata om faktiskt när man inte känner varandra så bra..

Vi bestämmde iaf att de förhoppningsvis ska vara med när vi ska fira Älskade C´s födelsedag.. så det ska bli riktigt kul.. eller vad säger du Fiona..? ;)

På tal om Fiona så måstejag bara säga en sak.. i har aldrig stått varandra nära.. i början gillade vi inte ens varandra.. men med åren ch med mognaden så började i komma överens och acceptera och respektera varandra.
Men n.. nu har vi nått nya höjder..  Nu är vi faktiskt nära, och jag är riktigt glad över att vi kommer så bra överens..
Utan att ljuga kan jag säga att jag är GLAD över att ha henne i min familj..
När hon var i Italien så saknade jag henne väldigt mycket!!


Nä, nu ska vi inte bli mer sentimentala för idag.. det har dagen erbjudit så det räcker och blir över..
Nu står Älskade C och frustar mig i nacken.. vi ska kolla på film!

Så Må Väl Gott Folk!! På återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0