Kommentarer!

Gissa om jag blev glad när jag loggade in igår.. 7 nya kommentarer.. på olika inlägg.. men kul var det.. :)


Jaha.. idag är det fredag.. slutade väldigt tidigt idag.. har tagit en hel del extra denna veckan, så jag kände att jag var värd det..
Kvällen idag bjuder inte på mycket roligt inte.. ska tvätta och diska.. dammsuga en del, så att hemmet ser ut som det ska igen.. det har det ju inte gjort på vääääääldigt länge..

Igår var jag på Ikea med Manda.. köpte inte så mycket, åkte dit mest som sällskap till henne.. hon hittade lite saker.. hon var ju där dagen innan så det mesta var väl redan inköpt.. :)
Men trevligt hade vi iaf, speciellt när vi tjötade lite skit om den hon delar säng med.. *hahaha* Nädå Rickat, vi tycker bra om dig.. men ibland är du rolig att driva med och att skratta åt.. :)


Har inte så mycket att berätta, och ingen tid att sitta här heller.. ska tvätta och hänga upp tvätten, vika in den torra... så, jag ska väl sluta här då.. :)


Må Väl Gott Folk!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Förstår dig att du blev glad när man får en massa kommentarer .. Blir så arg när man inte får några.. Men jag ska snat skriva det i min blogg att ge mig en kommentar ... Tack för kommentaren ..Jo vi får snart träffas det går ju för lång tid mellan varje träff ju ...



Kram

2009-06-15 @ 10:20:03
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0