lite bättre!!

Så, nu mår jag en väldans massa bättre än när jag skrev det förra inlägget..
Lilla S blev ju väldigt lämpligt lite förkyld förra veckan, så jag fick vara hemma md honom.. Skönt faktiskt..  Det behövdes.

Jaha, i lördags var det första gånbgen på 6 år som jag och *Älskade *C var ute tillsammans och faktiskt festade på riktigt..
Väldigt trevligt hade vi. det kom en del folk hit först, så spelade vi ölspelet, och tjötade lite.. sen var det ut på gräsmattan för att grilla en sväng.. fast så mycket grill blev det inte för min del..  hade ju glömt vissa saker hemma som jag fick lov att gå och hämta, och till slut när jag väl fick stanna kvar på ängen med resten av folket, ja då var korvarna slut.. men en fick jag iaf.. :)

Sen bar det av in till stan.. och där hade vi också väldigt kul.. men jag orkar faktiskt inte sitta och beskriva vad vi gjorde.. det gör jag väl en annan gång tror jag..

Ha det så bra mina vänner!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0