MidsommarAfton!

Hoppas ni alla hade en riktigt glad och mysig Midsommarafton.

Det hade vi.. :)
Vi började dagen kl.08:00  då städade vi hela hemmet från golv till tak, och såg till att allt skulle vara fint tills allt folk skulle komma..
Vid 13.00 tiden så ringde Fiona oh berättade att Älskade C´s yngsta bror stod på frölunda torg och väntade på oss.. så det var bara till att sticka dit och hämta upp honom och hans kompis.. 

2 timmar senare ringer de andra bröderna och säger att de är på väg.. Så jag och Fiona åker och hämtar även dom.
Väl hemma igen är det MAT... :)  Alla var rätt så hungirga och maten satt gott..
Vi blev en hel del människor som skulle få plats här hemma, men det gick tillslut.. :)

Efter maten så spelade alla som drack, öl spelet.. och Älskade C´s bröder gick väl inte som vinnarna ut ur det... *haha* En del var rätt så fulla när de åkte vidare sen på kvällen.. Men fan va kul vi hade..  Vi skrattade så vi tjiknade och fick magknip.. 

B och Lilla S hittade sina favoriter bland de nya farbröderna..  Och alla farbröderna var helt underbara med pojkarna med..  Jag orkar inte ens skriva ner allt, men riktigt trevlig och kul var det iaf. :)

De som kom var:
* Fiona
* Micke
* Junior (Älskade C´s äldsta lille bror)
* Joel  (Älskade C´s yngsta bror)
* Jonny (Älskade C´s bonus bror)
* Jimmy (Junior och Joels äldre bror)
* Daniel (Joels kompis)
* Zato (Fionas kompis)

Ja, som ni ser så var det bara Älskade C´s familj.. :)  Min familj var inte med, men ändå blev det en hel drös med folk.. :)
Alla kommer vara med nästa vecka också, och då är det fest!
Då fyller ju Älskade C år och det ska vi fira.. sen ska vi fira för att vi lyckats skaffa barnvakt!!! :)

Om alla som är tillfrågade kommer nästa vecka så blir vi 23 personer..  Så det ska bli jävligt kul, får hoppas på fint väder bara, så vi slipper trycka in alla dessa människor i en lägenhet..


Snart åker Micke tillbaka till Thailand.. han håller på att sälja av alla sina saker nu..  Vi ska dit senare, för idag ska de flytta ut alla sakerna ur lägenheten, så vi ska dit och hämta köksfläkten, och kökslampan..

Dessutom ska jag se om jag får tag på en bil idag, eftersom att jag ska åka och kolla på en kökssoffa...  och troligen också köpa den.. hittade äntligen en på blocket som INTE kostade enhalv förmögenhet.
Måste bara hitta någon som har en bil där skiten går in i.. men men.. det blir ett senare problem... ska kolla med Wickan om han har en bil, eller kanske hans far.. :)

Nä, nu orkar jag faktiskt inte skriva mera...
Ska ta och göra lite frukost till mina 3 pojkar, så vi kan äta och mysa tillsammans..

Må Så väl mina vänner!!
Kommentarer
Postat av: carina

Heeej!

De e så roligt att läsa din blogg!

Kul me fest till helgen o det ser ut som om det blir super bra väder oxå!

Kram

Carina

2009-06-21 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0