Nattinatti!

Ja, ska väl gå och lägga mig snart.. men tänkte skriva ett litet inlägg innan dess.. jag är ju så fruktansvärt aktiv här inne numera.. :)

Måste berätta om en sååå söt sak som hände idag..

Vi var på avslutningsfest på förskolan, alla barnen dansade, sjöng och efteråt så var det fika..
Hur mysigt som helst.. men för en mamma och en pappa som jobbat hårt hela dagen med diverse fysiska arbeten så var detta det sista..
Fy vad vi var trötta när vi äntligen kom hem sedan med barnen..

De var jätte söta och duktiga och kort kommer så snart jag orkat ta fram sladden till Älskade C´s telefon..
Iaf, när vi kom hem så sa jag till pojkarna att de sulle gå in på rummet och leka, för snart var det film och läggdags..
Själv ville jag bara ta det lugnt innan jag skulle lägga barnen, så jag la mig på soiffan för att kolla på tv..
Då kommer Lilla S in i V-rummet med lite leksaker.. så jag sa till honom att ta in dom på rummet igen, för mamma är trött..
Så gick han in i rummet med leksakerna.. men så kommer han tillbaka och ropar: "Mamma, Mamma.. Tacktack!"
Då kollar jag upp på honom, och där står min underbara, 1 åriga son med mitt täcke i handen.. då har han hämtat det från min och Älskade C´s säng för att jag var trött..

Mitt hjärta smälte där.. Så underbara pojkar jag har.. :) Så då fick de mysa med mig i soffan en stund istället för att leka.. sen var det natten för mina små prinsar..
Och nu sen Älskade C köpte en rullgardin så somnar de sååå mycket lättare.. 

Blir tårögd nu bara jag tänker på mina pojkar.. De absolut bästa dom finns!!
Får väl låtsas som om det är för att jag är trött...  ;)



Nu ska jag göra gubben min, sällskap i sängen och mysa innan man somnar för natten..


Må Så Väl Gott Folk!!

Och Tack alla för kommentarerna!! Blev verkligen jääätte glad när jag loggade in idag!! :)
Kommentarer
Postat av: Cissi

Det verkar onekligen som om ni har det underbart i eran familj,hoppas att min dotter blir lika fin som dina pojkar:)hoppas allt är bra med er alla,kram på er!

2009-06-18 @ 07:16:20
Postat av: SImone

Va söt liten kille du har .. Som tänker på sin mamma .. Va gulligt .. Förstår att du blir lite gråt mild :)



Kram Simone

2009-06-18 @ 10:48:59
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara önska en Glad Midsommar till er...

Kram Nathalie

2009-06-19 @ 08:38:42
URL: http://nathaliejandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0