på väg in i väggen??

Ibland är jag expert på att ta på mig för mycket saker..
Folk ringer mig och frågar saker och ting och jag känner att jag måste vara den som ser till att saker och ting sker...
För första gången i mitt liv har jag nu känt och insett att det inte fungerar i längden.. jag blir knäpp och allt "stänger av".. det är då mitt dåliga humör kommer fram.. det är då jag inte orkar göra något alls.. det är då hemmet ser ut som ett bombnedslag..

Jag orkar inte helt enkelt.. om ni bara visste hur jobbigt det är att erkänna detta..
Fy faan...

Sitter nu hemma med en sjuk Lilla S, och det enda jag kan tänka på är:
* att jag måste gå och köpa skruvar och plugg så Bosse får tillbaka sin borr,
* jag måste ta ut pengar så jag kan betala igen Micke,
* jag låter trappor stå på jobbet så på måndag blir det tyngre jobb.. 
* Disken växer och jag orkar inte ta den.. trotts diskmaskin.. 
* Orkar inte tvätta heller, fast jag har tvättmaskin hemma..
* Bör gå in till grannen och berätta hur det ligger till med tvättmaskinen han kanske vill köpa..

Orkar och vill inget alls.. det här är skitjobbigt.. Jag har aldrig känt såhär förr.. och vill aldrig må såhär igen..

Fan.. nä, nu ska jag klä på mig och ta en promenad med Lilla S. För DET orkar jag iaf!!
Kommentarer
Postat av: carina

men lilla gumman!!!du måste vara rädd om dig o bara vara när du e ledig,jaja man e ju aldrig ledig när man har små barn men iaf ta de lugnt o det viktigaste av allt e att kunna säga NEJ,det lärde jag mig först när jag blev sjuk o då var det försent så snälla Jenny var rädd om dig!

Kramar Carina

2009-06-23 @ 20:03:02
Postat av: SImone

Fan inte lätt när livet går i mot en .. men man måste fixa saker och ting en då!

INte kul att vet att du mår så dåligt..

Här kommer en kram i från oss...



Kram kram

2009-06-26 @ 14:36:50
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: xstasia

Gumman!

du är inte ensam. Det är precis såhär jag känner med jämna mellan rum. Det gäller att tänka på sig själv.

Man vill inte göra något..men bör inte sitta hemma o deppa heller.för då mår man sämre. träffa dina kompisar(mig t ex) och bara snacka massa skit. det är underbart.

Kramar

2009-06-30 @ 14:00:04
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0