Dålig på att blogga..

..jo Jag vet.. men jag har verkligen varit helt färdig hela veckan..
Har somnat som senast kl 21:30 på kvällarna.. 
Stackars Älskade C har fått lyfta in mig i sängen eller väckt mig, för jag har somnat på soffan.. vilket jag aldrig gör i vanliga fall..

Men det är skönt att jobba.. härligt att göra något nu igen!! :)  Känna att man faktiskt bidrar lite..


Det enda som inte går bra är väl det där med Lilla S´s dagis.. pratade med dom igår och hon förstod ju verkligen ingenting.. hon hade ju absolut inte diskuterat något som hon inte hade med att göra.. (nänä, mina systrar ljuger då... hmm.. eller inte)

På Måndag ska han börja kl 06:30 och sen ska jag vara på jobbet kl 7... men då ska jag inte dit jag egentligen ska vara.. för tydligen har de rullande schema på ett ställe som ingen annars har.. så dit ska man alltså var 5:te vecka...



Nu hinner jag inte skriva mer.. Lilla S har damp och B har bajjat.. :)


Må väl!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Va nu fattar man ingenting om S dagis ...

2009-03-14 @ 09:21:57
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0