Finaly Friday!!

Ja, äntligen är det fredag..
Imorn så är det meningen att vi ska åka till klubben och vara med på invigningen av den nya lokalen.. men vi vet inte alls hur det blir med den saken nu..
Älskade C går på antibiotika och penicilin, och han har ingen lust alls att åka dit.. och ja vill inte dit utan honom,..
Så vi får väl se..  kanske kan göra nått annat istället annars.. :)


Nu sitter jag och väntar på att förvaltaren i väster ska ringa mig o tala om vart jag ska möta henne på måndag morgon när jag ska JOBBA.. :)
Om hon inte ringer så får jag gå hem till mamma sen och ringa henne själv..  för tydligen kunde det vara så att hon hade en hel del att göra..
Vi får väl se.. har hon inte ringt vid 14 så ringer jag henne..

Kollade igenom vad jag hade för kläder hemma (arbetskläder), och jag har allt, utom byxor.. dom är för små, så jag får be om nya... :/
Men för hoppningsvis så kommer jag gå ner nu när jag kommer igång med jobbet..  tror det iaf..
För dels så rör jag mig hela tiden i 8 timmar/dag och jag kommer äta ordentligt igen..  

Får kontrakt på 2 månader till en början, de vill göra så eftersom att det var ett tag sedan jag jobbade.. så får det förlängas sedan när tiden runnit ut.
Jag ska jobba som en idiot, det ska skina när jag går där ifrån... :)  så jag får stanna i väster.. annars kan jag ju hamna i norr, och det är en bit att åka varje morgon, så det vill jag inte.. 



Väntar också på mamma... hon ska hit o låna datorn, så jag tänkte passa på att duscha samtidigt.. :)  man har inte så mycket tid till det på dagarna när båda barnen är hemma och vakna.. någon måste ju vara tillgänglig ifall något händer hela tiden..
Men om mamma kommer så kan jag smita åt mig en stund.. :)

Imorse när jag gick upp så hittade jag Fionas bilnycklar i hallen.. Älskade C sa något om att vi ska ha dom, för hon har en annan bil nu så hon behöver inte denna.. ? fattar noll, men det blir säkert bra i slutändan..


Inatt har Tiili faktiskt varit lite snäller.. *peppar peppar*
Hon skrek "bara" närjag skulle somna, sen har hon varit tyst hela natten.. sååå skönt..  däremot har itne Lilla S varit det snällaste barnet inatt.. 2 ggr skulle han vakna o ha vällig.. :/ men men..

Ja just det.. igår gick jag bort till mamma för att hämta lite filmer som de lånat.. då ringde älskade C för att berätta en sak.. här kommer det:
"Jag hade lagt mig i soffan för att kolla på tv, då hör jag hur B börjar prata lite inne i rummet, sen hör jag hur ytterdörren öppnas, men tror det är du så jag reagerar inte.. men den stängs aldrig, så jag gick och kollade.
Där står B ute i svalen och har tryckt upp hissen, när jag frågade vad han gjorde så svarade han: Jag ska bara ut och hämta en sten!
"

Med andra ord har jag fått en liten skit unge som går i sömnen.. det var ju roligt.. eller inte alls..  så nu gäller det att låsa den inre ytterdörren på kvällarna, så han inte rymmer!!!

Må Väl!!

Kommentarer
Postat av: marika

vad jobbit att han går i sömnen! vil också jobba....=(

2009-03-06 @ 13:18:28
URL: http://mammamarika.blogg.se/
Postat av: Simone

Gud va hemskt att han går i sömnen .. Usch glöm nu ej att låsa dörren så han inte rymmer ...



Kul det med jobb.. Lycka till

2009-03-07 @ 15:28:59
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0