Grattis!!

Till mina Älskade Systrar!! De fyller nämligen år idag. :)
Syster S har sovit här inatt så henne har jag grattat, och vi ska väl snart äta god frukost.. sen ska jag fjäska med Älskade C så att han kan göra en tårta till dom.. tror han gör det, för han kommer ju också vilja äta. *haha*


Annars var det ett tag sedan jag skrev här inne.. hinner ju knappt längre känns det som..
Jag var ledig från jobbet i fredags för jag skulle på möte.. mötet gick bra, och nu är jag inbokad på ett nytt möte, där jag och den person på Lilla S´s dagis som jag inte gillar ska försöka reda ut vår konflikt.. tillsammans med hennes chef.
Får väl se hur det slutar..  Troligen så ska jag iaf få byta ansvars lärare på Lilla S och et känns bra, men jag vill ju helst byta dagis.. men men... ett steg i taget då..

Igår åkte vi till kvibergs marknad..  tycker inte det var såå roligt, dt är roligare om det är riktiga loppmarknader, men numer är det knappt några sånna där. Det är mest folk som är uppköpare av helt nya saker som står o säljer..  inte lika personligt o roligt alls tycker jag..  Men lite hittade vi.. lite leksaksgubbar till B. :)
Sen åkte vi till nått "orienten" liknande lager och handlade lite.. köpte hårfärg, så det ska mina systrar få hjälpa mig med idag..
Efter det var det vidare till ÖB och sen McDonalds.. :) hel dag med familjen blev det.  underbart!!

Egentligen så skulle vi åkt till Eklanda skolan med Mika och kollat där, för där hade de vårens loppmarknad.. men Älskade C var inte riktigt med på noterna... det är ju så förbaskat mycket folk där...
Så jag tänkte ringa Mika och kolla om jag kunde åka med henne.. men då precis tyuckte B att det var en bra idé att hänga på sin byrå så att tv:n och dvd:n ramlade ner så han fick dvd:n i huvudet..  Fy va rädd och orolig jag blev..  Ville itne lämna honom alls, och inte ens åka någonstans först..
Så det var inte förän efter någon timma när vi verkligen visste att inget farligt hänt som vi tog med oss barnen och åkte på utflykt..  Min stora bebis.. uscha..

I Fredags ringde jag ju syster greta med, det glömde jag berätta.. så hon följde med mig och B för att hämta Lilla S på dagis, och sedan tog vi oss en fika på torget allihopa..  mysigt.
Det är ju inte varje dag numer som man får tillfälle att verkligen prata med Syster Greta.. hon jobbar, jag jobbar och jag har nästan alltid annars mina 2 små råttungar.. :) det hade jag ju nu i fredags med, men ändå. :)

Nä.. nu ska jag gå o handla lite ägg så det blir frukost idag..  sen ska vi nog gå o handla så att vi kan baka bullar och tårta! :)

Må Väl Gott Folk!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Trevligt att läsa din blogg .. heeheh

Hoppas det gick bra men pojken trotts DVD i huvudet suck barn att dom aldrig lär sig ..



Kramar

2009-03-24 @ 08:47:53
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0