Jag har jobbat idag.. :)

Ja.. !!! :) och jag är så nöjd med tillvaron så det finns knappt.
Men det roligaste var ju när jag kom till jobbet, för då visade det sig att hon skom skulle visa mig runt och vars område jag skulle ta över.. det var min gamla grupp ledare från Centrala Stan.. :)
Så när vi såg varandra så skrek vi båda två och lät som små fjortisar.. medans folk runt omkring stod och såg ut som levande frågetecken.. :)  kul kul..

Ja jag vet Mika att du med vill jobba.. :)  men du får vänta lite till.. ett halvår kanske???


Älskade kusin Fiza och hennes man är ju i gbg.. så kul.. träffade dom förut en snabbis hemma hos mamma.. men de skulle komma hit efter att de hade ätit.. :)
Så kul att få träffa dom emellanåt, vi har ju inte ekonomin att åka dit upp så ofta som jag hade önskat.. :/


Det var mer jag hade tänkt skriva, men allt försvann när jag gäspade.. :)  tror jag är mer trött än vad jag vill erkänna.. tom, för migsjälv.. men f*n så skönt det är att vara trött för att man faktiskt gjort något!!


Må Väl Gott Folk!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Kul att du trivs på jobbet ..

Roligt vill med ha jobb jusuck



Kram

2009-03-10 @ 15:51:06
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0