Jävla......

....Åhh.. nu tycker jag illa om min katt igen... HELA natten har hon skrikit..  Jag trodde jag skulle avlida..
Så mycket sömn har det inte blivit..
Hon lyckades tom, väcka mig när jag äntligen hade somnat..  fy.. hatar löpet som katterna har..  hon MÅSTE klippas... detta tänker jag då inte genomlida fler gånger...

Som tur är så har hon inte väckt barnen inatt iaf..  menhon har ju inte börjat skrika ordentligt ännu.. än så länge är det ju bara förlöp.. det ordentliga börjar väl vilken dag som helst.. Och då kommer jag stoppa bomull i öronen på både mig och pojkarna under natten..


Kanske får Mamma en katt i sitt hushåll snart igen.. eller jag för en kort period..
Min lilla syster N´s katt vantrivs nämligen hemma hos deras pappa, och vägrar äta när inte hon är där..
Så jag sa att om dom inte gör något åt det när de VET om att hon inte mår bra, då kommer jag att anmäla det.
För även om deras pappa inte kan påverka kattens trivsel i hans hem, ja, då är det has ansvar att se till att hon kommer någonstans där hon trivs då..
Det har tydligen gått så pass långt att man kan känna revbenen..  det ska göras något NU!!!
Hon måste till en veterinär, och sen ska hon till någon som hon trivs med..  så får det inte vara, och det får ABSOUT INTE gå så långt som det faktiskt gjort här..  Jag blir riktigt förbannad på så ego människor..

När man behåller en katt bara för att man själv inte vill att den ska få ett nytt hem.. jävla egoist och idiot!!!
Kattens väl och ve måste komma i första hand när man faktiskt tagit på sig det ansvaret...



Jag är sååå nöjd med hallen.. :)  Det är så fint där nu tycker jag..
Skulle vilja göra om mer här hemma faktiskt..  men men.. :)  Älskade C tycker inte om när jag börjar tänka i de banorna, så jag får väl ge mig då.. 

Nä..  nu är det snart frukost ed pojkarna som gäller..
Förresten.. igår åt Lilla S samma mat som resten av familjen, fiskpinnar med mos.. och han åt mycket bättre än vad han gjort med barnmats burkarna.. så numera blir det lätt tuggade maträtter här hemma, så lillfjant kan äta med oss..  Väldigt Kul tycker jag. :)


Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Kul att du är nöjd med din hall..

Klart du ska ändra om en massa massa nu ..

C han blir glad i slutet det lovar jag asg



Kram kram

2009-03-05 @ 08:39:08
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0