KATT BORTSKÄNKES!!!!

JA.. jag trodde, mitt naiva dumhuvud, att Tiili löpte förra gången hon skrek.. men det måste ha varit bara någon form av förlöp.. för nu jävlar skriker hon så man blir knäpp...
Jag blir vansinnig på katten... så är det någon som vill ha henne...?? Hon bortskänkes endast en vecka.. sen vill jag ha tillbaka henne... :)


Idag var jag uppe klockan 04:49.. :)
Jag ska ta kort på jobbet idag som ska hänga i trapphusen, så ag gick upp tidigare för att färga håret och duscha lite snabbt, så man inte ser ut som ett ras på korten.. meningen med korten är ju faktiskt inte att skrämma hyresgästerna.. :P
Så nu sitter jag här och väntar på att färgen ska verka.. Svarta slingor har jag gjort nu.. får väl se hur det blir..  har ju gjort det själv så det blir säkert inte jätte jämnt och lite kocko.. men men...  skit samma.. :)


Nu är det några dagar sedan jag bloggade... man hinner inte blogga så mycket när man jobbar har jag märkt..
Späckt schema hela dagarna..

Idag ska jag på möte efter jobbet.. med den person från dagis som jag itne kommer överens med, och hennes chef.. får väl se om det blir en lösning på det hela eller inte..
Jag tror inte det.. vår personkemi passar inte, så är det.. och jag vill inte att hon ska ha med min son att göra.. Enkelt!


Jo, sist jag skrev så hade ju B fått dvd:n på sig.. allt gick bra..  han berättade sen att han faktiskt hade hängt på sin byrå,och inte alls som jag trodde bara öppnat en låda för häftigt..
Så han lärde sig den hårda vägen att man inte gör så..
Men uscha va rädd jag blev..

Nä, nu ska jag glo runt på nätet lite, innan det är dags att skölja ur färgen. :)

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Nathalie

Man vill bara slänga ut dom ; ) för en stund i alla fall!

2009-03-27 @ 20:00:32
URL: http://nathaliejandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0