Katt Till Salu!!!

Ja, Tiili är för tillfället till salu.. hon börjar nämligen löpa närsomhelst.. hon har börjat skrika lite smått nu, och det gåt mig på nerverna.. jag blir toooookig..
För det går ju inte att skrika på dagtid när ingen är hemma... nej nej,. det vore väl dumt.. man skriker på nätterna.. 
Man börjar lite smått precis då matte somnat, så sömnen inte kommer.. sen när man gjort så några gånger och retat gallfeber på henne ett tag.. då kör man på hela natten sen..

Fy FAAAAAAN för löpande katter... jag ska klippa henne...  synd bara att vi inte hade råd denna månad..
men snart... inom 4 månader SKA hon klippas.. ska INTE vara med om detta mera... orka!!!



Sen finns det en till som retar mig och promenerar på mina nerver...
ge mig 2 minuter ensam med den jäveln...
Tänker inte skriva vem, eller ens så man kan gissa.. en vet, det räcker..   TVÅ MINUTER... det är allt jag vill ha... 



Jag ska tänka på dig idag gumman, det kommer gå bra.. för allt är falskt..  när det hela är över och han är motbevisad.. tala då om för de som kommer idag att falska anmälningar är OLAGLIGA!
Sen ringer du pappa blå och anmäler honom för att falskeligen gjort ditten och datten..


Det är KRIG... jag vill också kriga lite, för jag gillar inte "andra sidan".. men håller mig tyst i bakrunden..  jag måste, annars kan fel person drabbas av mina utbrott.. inte bra, inte bra!!


Nä.. idag är jag arger och vill inte skriva mer nu!!!
Ska lägga mig på soffan efter att ha lämnat B på dagis, och se på tv och bara vila..
Kommentarer
Postat av: Malin

TACK vännen för ditt stöd!

Jag är så fruktansvärt nervööös nu!!

Tänk på mig så ringer jag när jag är klar!

behöver tre sparkar i räva nu =)!

2009-03-03 @ 13:07:19
Postat av: marika

blir lite rädd för dig

2009-03-04 @ 11:37:29
URL: http://mammamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0