Katten är INTE till salu. jag tycker om henne...

Måste börja med att skrva en lten förklaring till gårdagens inlägg om min lilla katt.. :)
När jag skrev klippas, så menade jag självklart att hon ska stereliseras eller kastreras.. något av et, fö mer löp orkar vi inte med, och hon kommer aldrig få till det så det är onödigt att hon ska springa runt o löpa och bli frustrerad för att hon inget får.. :)

Så, jag tänker inte på något vis vara elak mot min katt..
Älskar henne väldigt mycket, men är liiiiiiite upprörd på henne när hon skriker så förbaskat mycket hela tiden.  :)



För övrigt an jag tala om att vår hall äntligen är klar..
målaren kom imorse när jag förberedde pojkarna för att gå till B´s dagis.  Blev lite chockad, för jag trodde han var sjuk, men blev ändå väldigt glad när han knackade på..
SÅ nu är hela hallen ljuslila och väldigt fin.. det enda som saknas nu är hatthyllan som Älskade C ska få sätta upp imrn.

Idag har jag annars ringt både mitt gamla jobb och det jag vill ha, för att kolla hur det går.. Det gamla hade inget just nu, men hör av sig nr det finns.. 
Det nya, ja.. honom störde jag lite i ett möte.. *pinsamt* så han skulle ringa upp senare, men det glömde han nog..  får väl se om han ringer imorn kanske..  hoppas hoppas..
Vill så gärna ha något att göra nu.. fan detta går inte längre.. börjar bli kocko..
Ska söka fler jobb imorn.. på arbetsförmedlingens hemsida..  måste hitta något iaf..


Ja, nu har jag väl inte så mycket mer att berätta..
Kanske har något kul att berätta imorn???


Det är bra vännen... anmäl och knip åt den jäveln...  Gaaahh.. bannad blir jag!!!!



Må Väl ni andra! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0