Naglarna är väck... :/

Ja, nu har naglarna som Maria fixade försvunnit.. blev förbannad idag när jag tappade en, så jag slet av allihopa..  men till min förvåning och glädje så såg jag att mina egna naglar vuxit en hel del under tiden, så de var långa nu.. :)
Så det funkar ju med de egna naglarna nu då.. *haha*

Idag skulle vi varit på klubben och firat invigningen.. men eftersom att Älskade C fått en infektion i tanden och äter antibiotika och peniciln så blir det inte så. Istället så fick Kära M´s dotter sova över här till B´s glädje. Så nu ligger alla 3 barnen i rummet och sover och tittar på film.. sötnosar! :)


Igår var en kväll full med turbulens och ja.. jag vet inte..
Men jag tänker inte skriva mera.. för det handlar inte om mig alls, så det är inte min sak att skriva om.


Hmm.. mer då??
Jo, Mickis o PowerR har åkt till Orsa över helgen, de ska dit och hämta Fiza och Fiza´s man (han har inget smeknamn ännu) Så ska de vara här i sedan en vecka.. tror och hoppas jag iaf. ska bli kul att träffa dom igen, det var ett tag sedan..

Så fick jag ett brev häromdagen av lilla Fiza. så kul.. det hörju inte till vardagen numera att man får brev.. med posten.. så det var kul.. ska svara på det och skicka så hon har lite glädje när hon kommer hem sen också.. :)


För övrigt händer inte så mycket..
Mina systrar fyller snart år o det ska firas.. men annars är det inget mer nytt..
Jag längtar tills måndag så det är helt sjukt.. :)  en dag till i ledighet sen gäller det... åh vad underbart.. :)

Tackar till alla er som grattat mig ang jobbet. :)


Må Väl Gott Folk.. .Det Gör Jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0