På Måndag gäller det...

Ja, för ÄNTLIGEN har jag fått jobb igen.. :)
Ringde till BostadsB i förra månaden och frågade om de hade något till mig, men det hade de inte, igår tänkte jag att jag skulle ringa och testa igen, även om de sagt at de skulle spara mitt nummer och höra av sig om det kom något.
Men inte igår heller hade de något.. Så idag, när jag gör mig klar för att gå o möta Älskade C och B på firman så ringer min tele..
Jag ser att det är ett BostadsB nummer..
Jo men då har de jobb.. enda haken är att jag måste börja på måndag..  så glad som attan ringer jag gubben och förklarar läget..
Och eftersom att han har en ruggit bra chef, så har han nu ledigt nästa vecka för att ta hand om inskolningen för Lilla S medans jag JOBBAR!!!!!

Så jävla glad!!!!
Vi kommer få mer pengar i fickan, vilket betyder att vi slipper snåla på allt.. vi kan börja leva igen.. så underbart så det finns inte!!!


Nä, nu ska jag ta mig en dusch, sen ska jag vara social med gubben min!!

Må VÄl!!!
Kommentarer
Postat av: cissi

Grattis till nya jobbet!!!

2009-03-05 @ 22:20:34
Postat av: marika

härligt att jobba igen...såååå avis

2009-03-06 @ 08:42:41
URL: http://mammamarika.blogg.se/
Postat av: nathalie

Va kul, Grattis!

2009-03-06 @ 09:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0