Systrar...

Fick nu reda på att även mina älskade systrar har blogg.. och att de brukar skriv någon gång ibland.. :)
Väldigt kul..

Kan vara bra för dom också.. det hjälper mig en massa när jag känner att jag är lite nere.. så det kanske hjäper dom också när de är lite nere..
Att skriva av sig är så otrolgt skönt ofta..  man släpper ut en massa demoner som annars kan riva en i stycken.. och man behöver inte ens skriva mycket om det som man tänker på eller ett speciellt problem.. 
Bara man skriver lite överhuvudtaget så hjälper det faktiskt..

Så imorn när Syster N slutat skolan så kommer hon hit så ska jag visa henne lite hur sidan funkar.. men jag kan inte visa något om design.. för den biten kan jag ju inte själv..  ska sno lite hjälp av Xstasia när vi träffas nästa gång..


Imorgon är det dags för inskolningen igen...  :(
JAg VILL INTE!!!! Ska ringa till SDN imorn och kolla om det går att få dagmamma istället..  slippa stressen på morgonen.. för som det är nu så springer jag ju mellan dagis, och känner inte alls att jag har samma chans till dialog på B´s dagis som tidigare.. och den där dialogen är väldigt viktig för mig.. viktig ör att jag ska känna mig trygg.. Dessutom brukar jag berätta vad som hänt, både brra och dåliga saker, så att de vet vad som händer och om B skulle börja prata om saker och ting.. så de är med i svängarna.. :)
Det är nämligen inte alltid det lättaste att hänga med när lilla B ska förklara något..  *haa* min söta lilla prins!!!


Igår färade jag håret.. Kära M kpte färg till mig när hon var i Ullared.. Och jävlar vad nöjd jag är..!!!!   :D
Nu mera har jag bara en enda färg i håret.. inte 12 st..  så härligt, och färgen var precis den jag ville ha dessutom.. så ja, riktigt nöjd är jag faktiskt!!!
Sitter nu och färgar mina ögonbryn med.. *haha* ska snart gå o skölja ur färgen...   Så nu har jag faktiskt varit ego en vecka..  har bara fixat med mitt yttre..  naglar, hår ögonbryn o kläder.. bara till mig!! :) härligt att vara ego någon gång ibland..

MEn naglarna börjar lossna, så jag tänker faktiskt gå o köpa lim imorn så jag kan sätta fast dom igen..  jo jag vet att det inte är den typ av naglar, för det är ju inte lösnaglar jag har.. utan det är sånna där riktiga som de bara bygger på ens egna.. men dn ena har lossnat nu och jag är så nöjd med naglarna annars, så jag tänker faktiskt limma fast den lossnade iaf.. skiter i om det inte är det limmet som ska vara till..


Så... nu har jag sköljt ut färgen ur ögonbrynen.. blev itne så pjåkigt.. :)
Nu slipper jag måla dom när jag ska sminka mig iaf..  Nu undrar ni som känner mig väl.. "jaha, och hur ofta sminkar du dig då?? en gång i halvåret?!"
Och det stämmer.. eller iaf.. stämmde för några veckor sedan..
Jag har fått ett sånt självförtroendeså det är helt sjukt..  bättre änvad det någonsin varit.. och det är så underbart..
Det gör att så mycket saker mellan mig och Älskade C är bättre än på länge eller bättre än någonsin..
Och fy F*N va skönt det är att faktiskt uppskatta det som man ser i spegeln när man vaknar.. eller bara man passerar en spegel..
Helt undebart..  så har jag inte kännt på länge..


På Fredag kanske det är utåg.. :)  allt beror på om min älskade mor orkar ställa upp som barnvakt..
Vi var ju ute förra fredagen med.. eller ja.. ute och ute.. vi fastnade ju på hydan.. och det var faktiskt första gången på 6 år som vi drack tillsammans..  och första gången på 7 år som vi drack tillsammans utan att gräla eller bråka.. :)

Så nu hoppas jag på en retur på fredag som kommer..
Det är nämligen invigning på klubbens nya lokal då.. så det kommer nog en hel del folk, och en massa folk som jag inte träffat på länge dessutom..  och det gör det hela så mycket mer spännande och roligare..


Hmm.. helgen då.. ja, i fredags var vi ju på martinshop och handlade.. jag, mamma och mickis.. och i lördags var jag och mickis i stan och vandrade runt.. käkade lite tacobuffé och kollade på en massa fina kläder som vi önskar oss.. :)
Måste shoppa loss på GinaTricot när jag väl får lite mer pengar än den fattiga mamma pengen jag har nu... :/
Jäklar vad kläder det fanns där som jag vill ha..  så härligt att kolla på kläder nu när jag gillar migsjälv lite mer också..  :)

Sen idag så har jag och Älskade C dragit runt barnen på en jäkla massa äventyr.. :)
Först åkte vi till klädkällaren för att köpa en ny overall till B, eftersom att båda hans gamla är trasiga..  Sen bar det iväg till ÖB och shoppade lite skit vi behövde och ännu mera skit som vi INTE behövde men ville ha iaf.. :)  typ godis och annat onöigt..

Efter det så var det mediamarkt som stod på listan.. B och LilaS fick en ny DVD eftersom deras gamla blivit av med kontrollen.. eller rättare kontrollen har gått sönder, så alla flmer visades endast på engelska.. man kunde inte byta något,..  så de fick en ny. Den gamla bar jag bort till Tant M sen.. den funkar ju hur bra som helst.. så köper de bara en universalkontroll så är det nada problemas med den..
Hennes bröder blev väldigt tacksamma.. :)  Kul att glädja någon... istället för att bara kasta den..

Efter MM blev det pizza uppe på Älskade C´s jobb med skåningen.. han jobbade som en tok och ville ha en matrast.. :)
Sen var det ÄNTLIGEN dags för att åka hem och ta det lite lugnt.. lägga lilla S och bara varva ner..

Snart är det slut på lugnet.. då sak vi nämligen ta ner ALLT som hänger på väggarna i hallen.. för imornbitti kommer målaren och ska göra förarbetet inför omtapetseringen..
Så ja.. det är en del som ska göras.. men det går ju fort.
Får väl se vad målaren säger om hålen i väggen i hallen..  fattar inte vad de gjort där, de som bodde här innan..  för det är ju fan inte små hål..
men men.. skitsamma nu blir ju allt fixat iaf..  ska bli skönt.. men jag har fortfarande inte bestämmt mig för vad det ska bli för färg.. jag vill ha ljusrosa.. men det vill inte Älskade C.. så viu får väl se då.. vad det blir.. :)

Nu ska jag vara social med min älskling innan det blir för sen.. och obba lite..

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gumman du kan faktiskt fixa designen själv. Jag kan inget utantill..eller lite kommer jag väl ihåg- Men jag använder mig av en annan blogg.

http://www.designadinblogg.se/



Sen undrar jag vilket märke d e på dvd:n? Jag har en denver hemma nämligen..och den har gått sönder.Jennifer blev lite arg ¨på den när den krånglade. men kontrollen funkar :D



Men om du fortfarande vill ha hjälp efter att du gått in på den sidan..så e d bara att säga till :D

2009-03-02 @ 10:42:22
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0