Till Anonym!

Jag vet att du läser min blogg ibland..  visa den andra för honom.. låt han få se att den finns.. kanske läser han den en kväll i sin ensamhet och förstår mig.. kanske han då förstår hur mycket allt betyder för mig.. kanske han då ändrar sig av egen vilja.. eller kanske för att få tyst på mig, eller kanske, kanske för min skull (tveksamt dock).. 

Inget hopp kvar, men drömmen är svårare att ta död på!!


Du anonym vet att det är till just dig jag skriver..
Ni andra kan bara gissa.. gissa på ni.. svaren.. tja.. det vet man aldrig om ni får.. 


Det är egentligen inte min vilja att gå genom dig, för du ska inte sättas i mitten av något som du inte bett om, eller som du ite kan påverka utan att själv känna skuld åt ett eller annat håll..
Men du är min enda länk..

Och även om jag sagt ingen kontakt så äter det upp mig vissa nätter.. när mörkret faller kommer tankarna om inte sömnen kickar in först..  De nätterna är outhärdliga..
Svaren jag önskar kan bara han ge..  Svaren är viktiga för mig.. 

Drömmen är inte död...
Kommentarer
Postat av: Malin

Var stark vännen min.



Förr eller senare så ser man vad som är viktigt i ens liv, och då får vi hoppas att den som gjort orätt, vågar ta ansvar för de fel som begåtts och våga hjälpa till att läka de sår som skapats.



Jag finns närhelst du behöver mig.

xx

malin

2009-03-01 @ 22:24:56
Postat av: Jennifer

Håller med Malin.

Och precis som henne finns jag här för dig!

Kramar

2009-03-02 @ 10:45:04
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0