Ångest....

Ja, fick ringa chefen nu och tala om att jag inte kommer idag, för att Lilla S har inskolning på det nya dagiset... 
Jag får sån ångest varje gång jag ska ringa och tala om att jag måste VAB:ba.. fy fan.. det knyter sig i magen..
Och hon blir ju lika lycklig som jag varje gång jag ringer... med andra ord, hon gillar INTE att jag måste vara hemma..  fy fan...
nu när jag ringde henne så fick jag världens ångest efteråt..  jag vill ju inte vara hemma.. ska kolla med dagis om de kan snabba på inskolningen så det blir gjort så jag kan börja jobba ordentligt sen.. för detta går fan inte...

Bläää.. va jobbigt allt blev!!!


Till alla er som läser min blogg.. (Förutom Mika och Simone) Det är alltså möjligt och högst tillåtet och godkänt att kommentera i bloggen så jag vet vilka som läser..  Och när ni gör ett inlägg, gör det INTE anonymt! Jag blir tokig på alla anonyma!


Uscha.. måste tänka på något trevligt så att inte ångesten blir för jobbig...
På B´s födelsedag ska vi till Liseberg och fira honom...  Kära M och hennes barn ska med hoppas jag, sen ska jag kolla med grannen om de vill följa med ockå.. lite roligare om han får ha med sig vänner..
Sen blir det väl familjen som följer med antar och hoppas jag..  :)

Systrarna S&N sov här inatt.. Mamma är borta och jobbar så de har sovit hos mig.. ska göra så i 2nätter till.. får väl se om de överlever.. :) Inga populära regler har jag iaf.. men de klagar inte för mycket ännu..  får väl se när det är över om de är lyckliga övcer att mamma kommer hem av mer än en anledning.. :)

Nä.. fy.. ångesen är fan kvar..  ska snart (om 1,5 timme) börja inskolningsdgen på Lilla S´s nya dagis (B´s gamla) Det gick jäääääätte bra igår, så kanske vi kan snabba på detta lite... får väl se..
Hoppas det går undan för både Lilla S´s skull och för min och Älskade C´s skull. aldrig populärt när man är hemma från jobbet av någon anledning...
Bajs...

Nä.. jobbigt inlägg detta.. nu ska jag göra något annat.. kanske gå på promenad innan dagis.. eller nä.. då kommer alla tankarna när jag är själv och inte har någon att prata med..

Må Väl...
Kommentarer
Postat av: marika

jobbit med chefen, hoppas att det går bra med inskolningen. med tanke på komentarerna så är det omöjligt att hitta var man skall klicka om man inte vet eller har tur med musen. kanske är därför ingen kommenterar???

2009-05-12 @ 21:20:35
URL: http://mammamarika.blogg.se/
Postat av: Simone

Håller med dig med det med kommentarena .. Blir med sjuk trött på det ..



Roligt att han börjar ny dagiset.. hoppas att det går bra nu .. Förstår din ångest för jobbet men snart kan du jobba som vanligt igen



Kram

2009-05-13 @ 12:16:35
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sådant där är så pain =)..

Men å andra sidan så är inte du den enda som får vara ledig för inskolning så tänk inte på det =)



Tack för kattvakteriet, du är så snäll!!

kram

2009-05-19 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0