Bloggsvacka!

Ja, jag borde ju uppdatera.. men jag har kommit in i en "bloggsvacka".. har inget roligt att skriva, så det är inte roligt alls att skriva..

På Söndag är det dags att fira B´s födelsedag, han fyller inte år förän på Tisdag men vi tar det på Söndag..  På Onsdag ska vi ju på begravning, och jag vill inte att han kommer ihåg sin 5 årsdag i samband med en begravning av hans farfar..

Vi blir nog rätt så många som åker till Liseberg.. :) Så kul för honom. 
För er som inte känner oss då..
Det är så att vi inte har vanliga kalas för våra barn när de fyller år.. Vi hittar på andra saker. B får åka till Liseberg och hela dagen handlar om honom, inte att lösa en massa konflikter mellan en drös med barn.
Lilla S kommer få en resa till Danmark och badhotellet. Så följr alltid hela familjen med.. det är faktiskt väldigt härligt och skönt! Istället för all stress som mänga känner med förberedelser inför kalas osv osv..

Nu har pojkarna fått upp sina nya byråer..
Jag och Älskade C satte ihop den andra igår kväll.. så nu är det så fint där inne så.. :)  Den gamla ska kanske Kära M ha, och om inte hon vill så skulle mina systrar ta den, för de behöver nåot..omgående..

Var hemma hos mamma igår och hjälpte dom lite.. det är nämligen så att de ska göra om..  Allt i förrådet ska gås igenom och det som ska kastas, SKA verkligen kastas..  Lilla Syster N ska nämligen ta förrådet som rum sen när det hela är klart..  Så vi ska måla om och allt möjligt därinne.
Förhoppningsvis ska det bli rikigt fint och mysigt där när vi är klara.. .:)

Nä, nu ska jag ringa lilla syster N, och kolla vad hon gör..  Hon kanske vill hålla mig sällskap om hon inte är i skolan...  :)

Må Så Väl Gott Folk!!!
Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för din omtanke..! det löser väl sig, fast nu kollar ja runt efter andra jobb, hoppas ja hittar något :)

Kram!

2009-05-27 @ 20:47:46
Postat av: marika

ett rum i gaderoben som oss då =)mysigt

2009-05-27 @ 22:45:57
URL: http://mammamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0