Inte mycket händer här inte...

Tjhooo!!
Nu var det några dagar sedan jag skrev här..
HAr faktisktt inte haft så mycket att skriva, för det enda som hänt är att vi jobbat, ätit mat, lagt barnen, sett på tv och somnat..  Med andra ord inte ett skit!!

Dock så kan jag tala om att Lilla S´s inskolning gick bra, och andra veckan kunde han börja på riktigt.. Så nu går han fulltidpå dagis tillsammans med sin bror..
Och ännu har han inte gråtit *peppar peppar* när vi lämnat honom, han tar sin bror i handen och går in och leker.. sååå underbart!

Idag ska vi åka och köpa ny säng till Lilla S, så nu får han bli stor vår lilla kille.. :) han ska få en likadan säng som B har.. äntligen hittade jag en. :)
Och igår köpte vi ny bilbarnstol till Lilla S, så nu sitter han säkert och bra i blen med..
Slipper man tänka på sånt, fick köpa en billigt av min arbetskollega..

Hmm.. jo, Tindra har flyttat hem igen, igår när jag kom hem på rasten så såg jag att hon hade skvätt (märkt revir) på golvet här hemma, och lite på väggen i hallen, på mina nya fina tapeter! Så mindre gladär jag på henne nu, ska tala om för Fiona vad som hänt, så att inte Tindra gör samma sak hemma sen..  luktar ju så förbannat, tur att hon inte är riktigt könsmogen ännu, för då hade det f*n luktat apa!!!


Imorgon åker jag och mamma till ULLARED!!!! Abstinensen efter shoopping är olidlig, så nu måste jag få min dos.. hahaha

Nä, nu ska jag göra mig och pojkarna iordning, sen är det frukost på McD som gäller.. familjemys på morgonen.. :)

Må Väl gott folk!






Inläggets visa ord:

Kan du inte säga något bra om en människa,
känner du den inte tillräckligt bra för att säga något negativt heller!
Kommentarer
Postat av: Simone

Roligt att det går bra för S på dagis ...

åå ULLARED vill med dit ju ..

Heheh .



kram

2009-05-22 @ 00:47:02
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej hej!!ska oxå till ullared idag:)Kanske ses..iaf ha en kanon dag där nere så hoppas vi på att det inte är mycket folk!!

2009-05-22 @ 09:37:44
Postat av: Malin

De där visa orden, var fan det bästa jag hört på länge <3

2009-05-24 @ 12:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0