Jag gick faktiskt UT!! :)

Ja, som ni vet då så var jag i Ullared i Fredags med min mamma och syster N.. hittade en del saker, men hade inte tid att gå igenom barnkläders avdelningen så noga, så jag hittade inte jätte mycket kläder till pojkarna. Men de fick det som de behövde iaf.. :)
Sen var det i stort bara nödvändiga saker hem som inhandlades, och ändå hamnade notan rätt högt.. men men, med tanke på hur ofta man åker dit så är det väl inte så underligt om det blir lite dyrt.. hade man kunnat åka varje månad hade man inte shoppat så mycket när man väl åker.. :)

Träffade min arbetskollega där nere med, men det var itne helt otippt, jag visste ju att han skulle dit.
Sen hände någoit väldigt underligt..
Vi var på undervåningen och kollade runt lite, så ser jag en person som är väldigt lik min kusin K.. blir fundersam och tänker: "Nä, hon bor i Älvdalen, hon kan ju inte vara här...."
Men precis när jag tänkt klart den tanken så ser jag hennes mamma.. så visst attan var det kusinen, hennes mamma och kusinens svärmor.. de var där för att shoppa barnkläder och andra barnsaker.. Kusinen ska få bebis i juli.

Helt sjukt,de visste ju tydligen att vi skulle vara där, så de hade redan planerat att ringa och skämta med oss..  men jag såg dem först.. :)
Riktigt kul att träffa dom.. så vi gick och åt med dom sen innan det var dags för hemfärd..


Sen igår, så tog vi det lugnt hela dagen.. var hemma, städade lite och så, men mest tog vi det lugnt..
Så kom Fiona, och så berättade hon att hon skulle dricka lite hemma hos sig med en tjejkompis hon nyss lärt känna.
Det slutade med att jag följde med, så åkte vi in till stan sen och mötte upp Xstasia.. hade väldigt trevligt. Men nästa gång jag går ut går jag inte till det stället.. jag vill DANSA!!!!

Vaknade imorse av att 2 små pojkar kom och skulle kramas..  sen gick Älskade C upp med dom och jag fick sova vidare ett tag till.. :)
Får väl se vad den fortsatta dagen har att erbjuda.. Kanske skriver senare..

Må Så Väl!!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Vill med åka till Ullared ju .. Sugen man blir nu ..

Kram

2009-05-24 @ 16:46:05
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0