LångHelg

Ja nu är det långhelg.. såå mysigt..
I Torsdags så jobbade jag inte heldag, utan föjde istället med Älskade C och B när de skulle måla lite ställen. B var nämligen med mig på jobbet först, sen när Älskade C kom för att äta frukost med oss på jobbet ville han följa med sin pappa.
Så Älskade C fick snällt åka hem och hämta bilstolen till honom. :)  Sen var de ute och målade och sanerade en del.. 

Iaf sen hämtade de mig när jag slutade så åkte vi alla 3 och skojjade och jag kollade på när B stolt skulle hjälpa sin pappa. Så söt så!

Sen hämtade vi Lilla S och gick hem. tog det lugnt hela dagen, på kvällen kom Kära M förbi med sin son S och så spelade vi lite chicago och tjötade. Trevligt!
I går tog vi det lugnt på dagen, Fiona kom hit och tog med sig B ut på gården med grannarna, sen gick Älskade C efter..
Jag och Lilla S tog oss en tupplur, sen gick vi ut och gjorde de anda sällskap.
Sen var det grillning på kvällen. Riktigt gott.
Mamma och systrarna, Grannarna och vi grillade. Sen fick vi trevligt besök av PowerR och Mickis.. deras MC hördes låååååånga vägar..  :)
Kastade lite senap och ketchup efter de förbannade fiskmåsarna.. hatar de äckliga närgångna asen!

Idag var jag uppe med tuppen och plockade undan en del.. dammsög lite och började med tvätten..
Köket är iaf klart.. resten kommer det med snart.. :)

Älskade C sitter och plockar upp grillen som han köpte idag, och köttet ligger i marinad..  svårt att gissa vad vi ska äta för mat idag? :)
Ska grilla lite grillspett och potatisgratäng till..  gott gott i gott gott!
Hoppas Mickis och PowerR också kan vara med. Det är trevligare när man är fler.
Får väl se, försöker få tag på Kära M med familj också för att se om de också vill vara med.. men det är inte det lättaste när hon inte svarar i telen...
Ska försöka snart igen.

Nä, nu ska jag fortsätta med tvätten så berget i badrummet försvinner någon gång.


Så en liten uppdate för er nya läsare.
Detta är människorna som blir omskrivna i bloggen:

* Älskade C - Mitt Livs Kärlek,
* B - Vår underbara son
* Lilla S - Vår andra söta lilla son
* Fiona - Min svägerska, Älskade C´s syster
* Kära M - En av de bästa vännerna man kan ha.
* Syster N - Lilla Syster till mig
* Syster S - Lilla syster till mig och tvilling till Syster N
* Syster Greta - Min tredje syster
* Mickis - Min älskade Kusin
* PowerR - Kusinens Karl
* Wickan - Vän till oss, Älskade C´s buskompis


Så, Må Väl Mina Vänner!
Kommentarer
Postat av: Malin

pssssst... ville bara säga att DU är den bästa vännen man kan ha!



Tack för tidningen, du får den senare, jag blir rätt impad av ditt minne ändå =).. Kunde inte läsa så mycket, blev så sjukt illamående, vilken värld vi lever i. =(



kramar

2009-05-04 @ 08:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0