Liseberg!!

Ja, igår var vi på Liseberg. Bara familjen, och vann lite nallar till barnen, och åkte några attraktioner..  inte många..
För vi ska ju dit idag igen.
Igår var det bara för oss.. vår familj. Men idag så är det släkt och vänner med. :)   Om alla som sagt att de ska med, följer med, så är vi ett stort gäng som åker in för att fira vår stora prins!! Fan, han är ju 5 år snart.. på tisdag.

På Tisdag ska vi ha lite kalas med..
Så jag ska baka lite på måndag tänkte jag..  Bara släkten ska få komma, blir för mycket folk annars..

Var på Xstasias inflyttningsfest igår kväll också.. gick dit en snabbis med Fiona och Syster Greta!!
Fy vad sjukt det var att vara tillbaka i det området..  alla minnesbilder från förr som bara flög förbi... Vi hade så kul.. Så oansvariga, impulsiva.  Vi kunde göra precis vad vi ville utan att behöva tänka på jobb, eller annan förpliktelse..
Vi var ju en hel del människor också.. :) "lugna" kvllar var vi väl runt 15 stycken.. och festande kvällar var vi närmare 50 stycken i blandade åldrar som sprang runt i cp-parken, rosengården och en del hängde utanför "Labban" :)

Men kul hade jag iaf, den stundenjag var där..  var hemma igen vid elva på kvällen.. då stod jag på gården i säkert 15 minuter också och pratade i telefonen med Kära M..  om allt och ingenting.. och lite till.. fick mig ett par härliga skratt..
Sen var det mys med Älskade C och en film.. rätt bra film, fast ag såg ju inte hela..kom mitt i.. och det kommer nog en tvåa på den, för något  riktigt slut fick man då fan inte..


Nu sitter jag och väntar på att Älskade C ska komma tillbaka.. fast det tar no någon timma.. han är och jobbar en stund..
Sen ska vi göra oss klara..


Har ju glömt att berätta..
Jag har skaffat mig ögoninflammation.. i förrgår kväll var mitt vänstra öga igensvullet, och morgonen efter kunde jag knappt öppna ögat..
Nu sitter jag här och nu är det höger öga som är svårt att öppna och som rinner konstant!
fy fan va jobbigt det är.. både pojkarna har haft det med.. så det är väl därifrån det kommer.. jäkla fjärtungar jag har... :)


Nä, ska nog göra lite frukost till barnen nu..
Så kanske jag och Lilla S kan sova en stund sen.. :)


Må Väl Gott Folk!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0