LYCKA!!!!

Ja nu är jag fan glad alltså..
Idag så ringde hon på stadsdels förvaltningen som har hand om köerna och placeringarna till förskolerna här.
Hon berättade att från måndag 11/5 (alltså nästa måndag) så går inte Lilla S på skit dagiset längre!!! :D
Han går då på samma dagis som B. det ska bli såå underbart..
Jag började nästan gråta av lycka när hon sa det..  fy vad mycket ångest som lättade från bröstet..  ska bli så förbannat härligt att kunna lita på att personalen är kapabel att ta hand om mitt barn.. inte gå hea dagen och fundera på om han verkligen mår bra, är skadad eller om de verkligen kollar honom osv osv...

Nu känner jag verkligen vilken sten det har varit..  allt blev så mycket lättare och gladare efter det samtalet!
TACK M.O. på stadsdels förvaltningen för att du agerar snabbt!!!



Ja så idag är jag glad som få!!
Är så trött på det andra dagiset så det finns inte..  Men nu fan är det över.. jag slipper em..jag behöver inte ens låtsas vara trevlig när jag ser dom längre efter veckans slut!!!
Love It!!!!


Igår hade jag och Älskade C någon flipp.. vet inte vad som fölg i oss.. men han började med att baka scones som vi fikade med.
Sen tyckte jag degen var bra att använda till piroger, så då ställde jag mig och bakade piroger med fetaost och persilja i.. samtidigt som Älskade C gjorde chokladpudding!
Så vi var faktiskt riktigt duktiga...  Tänkte faktiskt att jag skulle baka scones idag igen, och göra storkok på thigryta som jag kan ha med till jobbet... saknar dock en hel del lunchlådor, så vi får väl se hur det blir med den saken!! :)

Nä, nu står Älskade C och hänger över axeln, han vill ha datorn.. så jag får väl avsluta här och ge den till honom då!


Må Så Väl Gott Folk!!!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till det nya dagiset ..



Är glad för eran skull

2009-05-04 @ 21:21:20
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0