Mer Lycka!!!

Ja, inte nog med att Lilla S kommer in på det (enligt mig) bästa dagiset i vårt SDN, jag fick idag pappren från jobbet, förlägning på mitt vikariat... och jag blir månadsanställd!!!! Fan va glad jag blev när jag läste det!! Så jävla underbart!
Nu VET jag att jag är kvar i G.Järnbrott till 31 oktober iaf. får väl se om jag får förlägning efter det med. Men än så länge är det tryggt iaf.. :)

Har tvättat fönster i 2 dagar nu på jobbet.. sista dagen imorn.. fy va trött man blir i fötterna.. för man står ju hela tiden, och gör annorlunda rörelser än vad man är van vid!
Får väl se om jag får träningsvärk när det är över sen..   Sen hade de världens äckligaste fönster i tynnered..  jag fic verkligen en block.. blev så rädd för höjderna och för att fönstren skulle ramla ut, så min kropp lydde inte alls..  Jag kunde knappt röra mig.. fick ont i magen.. ja, när usch det var en hemsk upplevelse som jag inte vill vara med om igen!

Idag så grattar vi Kära M´s son S. Han fyller nämligen 2 år idag!! GRATTIS S!!!
Skulle åkt till dom och firat, men vi har ingen bil.. så vi tar det en annan dag..  fördelen med förstående och närboende vänner..  vi kan skjuta upp det en dag eller 2.. :)


Ja just det ja..
Idag när vi var i tynnered så hittade jag 2 kolonier med katter.. vild katter..  och minst en hona med bebisar i magen.. så jag tänker gå och hämta bebisarna när de är tillräckligt gamla, och omplacera dem.
Så alla ni som läser min blogg, hör gärna med era vänner om det finns någon som vill ha en kisse bebis..
Vet ju inte hur många det blir ännu, men med vildkatter brukar det väl bl en del iaf..
Ska kolla upp med olika organisationer också om någon kan komma och hämta de vuxna katterna sen, eller om de kanske kan sterelisera dom iaf.. annars kommer de skjutas av när kttungarna är borta.
Mest humant hade kanske varit om man sköt av dom, men det känns så hemskt..  :(  Men då vet man iaf att de inte lider..
Jaja.. kattungarna ska jag hitta hem till iaf hade jag tänkt mig.. de kommer vara avmaskade!!!


Så.. nu tror jag inte att jag har mer att berätta för tillfället.. kanske kommer mer senare!!
Må Väl!!
Kommentarer
Postat av: marika

2009-05-05 @ 17:10:34
URL: http://mammamarika.blogg.se/
Postat av: marika

fan vad gött med dagiset =) det lönar sig att tjöta. Grattis till jobbet också kramr

2009-05-06 @ 10:20:39
URL: http://mammamarika.blogg.se/
Postat av: marika

Varöfr går det inte att ringa din mob? jag har försökt i 3 dagar nu....=(

2009-05-08 @ 21:50:53
URL: http://mammamarika.blogg.se/
Postat av: Simone

Gött med dagis .. GRATTIS .. Å GRATTIS Till jobbet

2009-05-11 @ 10:46:45
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0