7 Dagar Kvar...





Ja nu är det bara 7 dagar kvar.. sen kommer den underbara natten som jag ska tillbringa med min Fru och några andra... vi ska alla få njuta av den underbara filmen Twilight, och efterföljaren New Moon..
Jag längtar nått fruktansvärt... :)



Imorgon ska jag på arbetsintervju, och om det går bra ska jag fira med att färga håret... :)
Vad det blir för färg vet bara några, ni andra får se sen..
Så, jag ska lägga upp en nytagen bild på mig imorgon...  så ni ser hur det gick.. ;)

Kankse ska tillägga att min nuvarande färg är mörkbrunt.


Vi ses imorn!!!
Nu ska jag twilighta lite, medans jag väntar på pojkarna och maten.. :)




Må Väl Gott Folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0