Back.... but pissed of!

min tredje dag hemma..
nåde måndagsoch i tisdags så var jag på AF, dels föratt skriva in mig, och dels för att prata lite.. så nu är jag bokad på 2 möten nästa vecka... på riktigt.. tror de att deras möten hjälper folk att få arbeten??
Jag tror inte det.. jag vet redan hur AF funkar, jag behöver inte gå på ett möte för att höra på det igen.. och jag behöver väl inte komma tillbaka för att visa mina betyg... eller jo nu åste jag ju det, för de ville inte kolla första gången jag var där... GAHHHH!!!!

Så får jag inget kort heller... jag kan få praktikplats....  ja, det ska jag söka en faktiskt om jag inte får vikariatet jag ska ringa på senare..


Nä.. är lite bitter på hur de arbetar därborta... det enda de gör är att se till att desjälva fortsättningsvis har arbeten... de skaffar inte arbeten åt folk som vill ha...

När jag sa att jag inte tänker vara arbetslös i mer än 3 veckor tittade hon på mig med en blick som sa: "Ok lilla vännen, du vet uppenbarligen inte vad det är för tider numer....."
Och då tänkte jag tillbaka: "Jag skiter högaktningsfullt i vad det är för tider, har jags agt att jag ska ha ett arbete, så ka jag ha ett! Fixar själv helt enkelt!!! "



Nä, nu ska jag ta det lite lugnt en sväng innan mamma och Kära M kommer förbi sen... äta lite frukost med dom och kolla på film.. :)


Ha en bra dag gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du hittar någonting snart så du slipper oroa dig.. Men de där praktikplatserna låter ju helt värdelööööööööst.. Skit AMS!

2009-11-07 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0