Imorgon Smäller Det

Ja, imorgon gäller det... då ör det dags för Midnatts visningen av Twilight och senare New Moon...
Helt jävla fantastiskt!! Jag längtar så enormt mycket...








Annars händer inte så mycket här hemma... Med jobbet.. ja, jag väntar på samtal från dem.. i måmdags så ringde jag och gav dem mina referenser, eftersom att jag hade glömt kolla med refer, innan..
Så nu är det bara att vänta och se glad ut...

Hände inget innan Fredag så går jag till AF och ber om praktik istället...
vill ju inte gärna ha praktik och få kanske 4000:- i månaden när man arbetar fulltid, men mne.. det är bättre än inget..


Mina underbara trollungar växer så det knakar.. försökte lägga upp bilder på FB nyss så mina bröder kan kolla.. men FB motarbetar mig in i det sista... skam den som ger sig...
Det ska gå... bara vänta ut den förbannade idiot sidan.. ;)



I Lördags var jag och min fru vääääääääldigt runda under fötterna, gick och hälsade på hennes bror Mi, det var trevligt.. sen gick vi vidare till hacket... hahahahaha
Men kvällen var rolig, trevlig och lyckad iaf!! det är väl det som räknas.. :)


Nä, nu sk ajag bråka med FB igen... sen ska jag on i duschen för Älskade C kommer och hämtar mig snart...



Må Så Väl!!!






*~Twilight Saga!~*

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag häller i mig c vitamin och spritar händerna i tid och otid, =)... I morgon i morgon i morgon är det äntligen dags!!!! LOVELY!!

kramar

2009-11-18 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0