Jag har sett den!!!!!

Ja, igår var jag och Kära M på bio och kollade på Twilight och New Moon...
New Moon var helt magiskt underbar..
Sååå bra, och sååå sorglig. Jag grät som en liten bebis igenom nästan hela filmen... 
Gråter ju i boken med, men trodde inte jag skulle gråta lika mycket i filmen.. men ack så fel jag hade.


Jag ska köpa filmen när den kommer ut på dvd... sen ska jag sitta här hemma och gråta på kvällarna.. :)


Såå underbar..
Nu längtar jag till 30 Juni, då de släpper Eclipse på bio..
Men än så nöjjer jag mig ett tag till med att ha sett New Moon..
Fan va vacker den är.




Tack min Kära Fru för en underbar biokväll!!










Film loggan till Eclipse!

Kommentarer
Postat av: Simone

Vill med se den filmen det får ju väntas efter som på bio lär man ju inte komma på ett tag :(

Men ska med köpa filmen då jag 1:An hemma så måste jag ju ha tvåan med...

2009-11-24 @ 23:33:58
URL: http://jagofamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0