Memory Lane

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här inne..
Har faktiskt inte haft någon lust... tycker det är pissjobbigt att vara arbetslös och all energi och lust bara rinner av en... Man vill inget alls längre...



En sak som är rolig är att jag umgåtts mycket med Xstasia mycket den senaste tiden... Och ju mer vi umgåtts, dessto mer inser jag hur mycket jag saknat henne innan... :)
Eftersom att vi ändå kännt varandra så pass länge, och har de erfarenheterna vi haft tillsammans, plus att vi faktiskt tagit oss genom alla möjliga olika problem på ett eller annat sätt, så är ju hon en av de som känner mig bäst... 
Jävla rolig och söt är hon med! :)   Mycket minnen har kommit upp till ytan, och vi pratar mycket om gamla händelser... både på gott och ont... 

Det läskligaste är ju när man är och hälsar på henne... hon bor ju där vi växte upp, och det känns så fel när man går dit bort... Det känns som om man färdas bakåt i tiden... helskumt...



Just idag är inte jag på bästa humör... min Älskade C.... hmm.. jag börjar fundera på hur mycket idioti som får plats i karlars huvud...  jag trodde liksom det fanns en botten.. men ICKE!!!! jag hade fel på den punkten!!!

Orkar inte skriva något om det alls... det är bara onödigt.. men lycklig är inte ordet som passar på mig just nu!!!



Må VÄl Gott Folk!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0