Mitt Hus Av Kärlek!





Sofie: Japp, jag har filmen hemma.. du får gärna låna den. Jag skickar mitt nummer till dig på FB, så kan du ringa någon dag när du har tid, så får du låna den.. :)

Simone: Ja, den är underbar.. men jag älskar ju böckerna med, och just den boken är min favorit, så det är väl inte underligt om jag tycker om den filmen... :)   Väntar spänt på nästa film som kommer i juni 2010. :)



Sitter uppe i min ensamhet och väntar på att klockan ska gå... tänkte sätta på en film som Angelicious tjatat på mig om flera gånger.. :) PS. I Love You! Den ska tydligen vara väldigt bra.. så jag sätter nog igång den snart... 
Sen ska jag ge Lilla S feberdensättande innan jag kan somna tryggt... Hans feber rusar upp till 39.9 ungefär ner tabletten slutat ge effekt...  så var 6:te timma är det dags för ny supp.. stackars liten... 

Men men... 




Och Min fru är Underbar.. 
Hon skrev ett sånt vackert inlägg, en dikt, till mig på sin blogg.. så jag började gråta...  
Vad gjorde man utan sina vänner?? 
Om kärleken till mina nära och kära vore ett hus, skulle det se ut på följande sätt:

Grunden: Min syster Greta.. Alltid varit min grund.. Hon hjälper mig att stå.

Väggarna: Älskade C, han håller mig uppe när fallet är nära, han skyddar mig från vind och blåst, från all världens ondska.

Taket: Hille Lille, ser till att jag alltid har ett extra skydd..

Fönstren: Där komemr du in min kära Fru, Du låter ljuset komma in i mitt liv, tack vare dig lyser solen upp där det annars är mörkt, tack vare dig kommer värmen in.. 
Du har hjälpt mig mer än vad du själv vet, och mer än vad du själv tror.. Jag är så oändligt tacksam för att du är min vän... Nej, Vän är en underdrift.. Du är min tvillingsjäl.. Att det fanns någon i världen som förstod mig så som du gör, och som delar så många intressen.. det är fantastiskt.. Ännu mer fantastiskt är faktiskt att jag hittade den personen..  Du är min bästa vän.. Och jag kommer alltid finnas här för dig. Älskar dig min kära fru!!


De andra vet redan att jag tycker om dom, så de fick ingen utförlig förklaring... :)




Nu blir det film!! God Natt Folk!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo för nu gråter jag ju "nästan ingenting" =)...

Du är bäst i världen!

En miljon tack!! KRam

2009-11-25 @ 13:16:52
Postat av: Angelicious

Vad tyckte du om Ps I love you????

Erkänn den var bra? =)



Puss

2009-11-25 @ 16:25:17
URL: http://angelicawassdahl.blogg.se/
Postat av: Angelica

I know.. man gråter tills ögonen trillar ur typ. Den filmen är bäst =)



Hur är det med sjuklingen?



Saknar dig med,



Kram

2009-11-26 @ 09:49:59
URL: http://angelicawassdahl.blogg.se/
Postat av: Mamma M

Ja ja.. får jag vara soffan då där du kan vila ut?? ha ha ha

2009-12-19 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0