Sjuker

Men Xstasia då.. han ser väl inte äcklig ut.. nu var du elak... :)
Han är ju snygg som attan...


I slutet av förra veckan blev min stora son sjuk...  fick otrevligt hög feber och lite förkyld... när han var på bättringsväg fick lillpojken det... så ett tag hade jag 2 sjuka barn.. Nu är Stora killen frisk men Lilla S är fortfarande sjuk, om ändå bättre och förhoppningsvis frisk inom 3 dagar.
Men nu kom det jävliga.. nu har jag fått skiten... hur fan ska man orka ta hand om barnen när man blivit sjuk själv?? Jävla skit...

Så är det en jobbig natt med Lilla S får Älskade C stanna hemma så han kan ta hand om barnen, medans jag ligger och är sjuk...
Ska snart gå och ta mig en tablett, för det börjar värka i huvudet nått fruktansvärt nu..
känner febern rusa i kroppen...

FAN!!!

Och jag som skulle få åka till Ullared på Fredag...
Äslskade C ringde förut och frågade om vi skulle åka dit... ;) Jag behöver väl inte säga hur glad jag blev....
Så det ska vi göra.. fixa alla julklappar och sånt...

Igår pyntade jag och Lilla S här hemma fint inför Advent..
Så nu är stjärnorna på plats, och några gardiner.. men inte allt..
Fixar det i veckan..


Nä... Nu vill Lilla S gå ut och kasta skräp.. så jag får väl snällt följa med honom då.. :)




Ha det Bra Gott Folk!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe ja gud han e bra söt han Benny, som en liten seriefigur xD Kommer att sakna Högsbo sjukt mkt :P Va mysigt med lite adventspynt, och Ullared e alltid lika kul o besöka :-)

Tänkte höra med dig också om du hade Twillight filmen, tänkte om man skulle ge den filmen en chans :P

Puss & kram!

2009-11-24 @ 18:11:55
URL: http://supermimmi.blogg.se/
Postat av: Simone

Hoppas pojkarna blir friska snart inte kul när dom är sjuka .. Och hoppas du själv blir frisk .. Åååå Ullared dit vill jag ju med .. men tror inte det blir något denna månaden i alla fall ... Men kan ju alltid önska att man kommer iväg...



Kram Simone

2009-11-24 @ 23:31:08
URL: http://jagofamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0