Det är lite taskigt med kommentarer.....

Helt otroligt.. så många som läser... men ni är tydligen inte begåvade med skrivkunskaper... :) Eftersom att ni ite skriver en endaste kommentar...
Det är jätte roligt att logga in här och se att man fått en ny kommentar..

Så ni som brukar kommentera... detta är INTE riktiat till er... :)



Min tatuering kliar som attan, jag håller på att bli tokig... det är ju för att den läker, och jag får absolut inte klia tillbaka.. men jag blir vansinnig...  det är jäääääääääääätte jobbigt när det kliar hela tiden..  Men nudlan och KäraM sa att det skulle göra ont när den läker, och det har jag inte upplevt alls.. som tur är... :)  
Eller jo, dagen efter kändes det som om jag hade ett blåmärke i nacken.. men det var det..

Försökt hitta någon som vet vad för blomma som var morfas favorit blomma...  jag och mamma ska ju tatuera in vår släkts bomärke, eller vad man nu ska kalla det..
Men jag vill inte bara ha märket, för det kommer se lite knasigt ut...
Jag vill ha något runt om, så morfars favorit blomma.. men det verkar som om han inte hade någon, iaf ingen som någon vet om... 
Om ingen vet så blir det en lilja istället... 

Får väl ta och föra över bilderna från ÄlskadeC´s mobil, så jag kan visa min tatoo... :)


Pojkarna är friska nu iaf...  så skönt.. jag blir ju nojjig och orolig när mina barn är sjuka.. speciellt magsjuka.. 
Men nu är de friska.. Det vara B som var mest sjuk.. men det höll bara i sig i en dag som tur är... :)

Så nu springer de runt här hemma som små yra hönor.. .som vanligt igen...
Inte för att det var speciellt lugnt ens när någon av dom var sjuka.. men men... :)


Xstasia tipsade mig om jobb i förrgår när jag var där.. så det ska jag kolla upp faktiskt..
Det är ett arbete som jag skulle trivas med tror jag.
Och det skulle vara rätt nära hem också, det är alltid bra om dagis någon gång skulle ringa, och det är bramed restid.. :)   Nackdelen är väl att det är skift..  vilket innebär både kvällar och helger också.. men men.. man kan inte vara kräsen..  Det är rätt bra att man dock får dagar lediga ibland, så man kan göra sånna saker som man aldrig hinner annars för att man jobbar hela dagarna..


Sitter nu och väntar på att Älskade C ska vakna, så att vi kan äta lite frukost, och sen är det bara att sätta igång och städa..
Tänkte det skulle bli rent här hemma någon gång... 

Sen ska jag ringa Fiona senare och kolla om hon lever, har inte sett henne på ett bra tag nu...



Må Så Väl Gott Folk!!!








Kommentarer
Postat av: carina

jag e nyfiken...........vill se din tatuering,kort snart va?

2009-10-19 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0