Harry Potter

Tack för era fina ord Kära M och Sofie.. :)
Det värmer.




Idag har jag ju varit hemma... med Lilla S.. osm jag skrev i förra inlägget...
Och vi hade itne så mycket ork till något vettigt så vi la oss i soffan och började kolla på Harry P.. men så tänkte jag att jag inte sett de första filmerna på väldigt länge.. en långkörare vore nog roligt.. så nu är vi på film 3... "fången från Azkeban" (eller hur det nu stavas)

Väldigt bra filmer för övrigt tycker jag.. det roligaste var ju när B kom hem, och jag märkte att även han gillar dom... :)


Så nu ska jag sluta sitta här och skriva.. och sätta mig i soffan igen med barnen och kolla klart på filmen... :)








Må Väl Gott Folk!!!



Favorit omslaget.. :


De som känner mig förstår varför om de kollar noga på omslagsbilden.. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser han jag ser han ;)

2009-10-15 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0