Kvällen idag....

Ja.. nu är jag hemma igen efter fika hos Kära M..  Tack vännen!
Hennes dotter fyller ju år på tisdag men hade kalas idag för sin familj.. så jag och B gick dit när släkten gått hem, och åt upp resterna av alla bullar... :)

Sen visade Kära M mig en sida jag gillade.. ska bara lära mig den lite bättre, så ska ni nog få se att det komemr existera färgbilder av mig med en dag... :) Tänkte dessutom lura Älskade C att ta kort på oss tillsammans... för nu vet jag ju hur man gör för att se ut som en fotomodell när kortet ligger i datorn.. ingen behöver skämmas då inte... ;)




Imorgon är det tillbaka till jobbet.. ska försöka hitta min motivation till att göra ett bra jobb.. för den har ju varit som bortblåst i en vecka...  Och i slutet av veckan ska jag bo på hotell över en natt.. :) Ett spa hotell.. vi åker på konferens med jobbet..  så man fick dessutom välja mellan 3 olika spa "aktiviteter" att sysselsätta sig med på fredagen..
På torsdagen när vi kommer fram är det middag "med dricka" efteråt... det brukar heta så när några vill ta en extra öl eller 2.. *haha*

Men jag kommer sakna mina pojkar.. alla 3... Att inte få sova brevid Älskade C... det vet jag itne alls hur det kommer gå... vi sover ALLTID brevid varandra..  de enda gångerna vi inte gjort det har det varit helt ofrivilligt från bådas håll.. och det var dessutom år sedan... 3 år tror jag...


Nä.. nu ska jag kolla lite på en ny serie...
Må Så Väl mina Vänner och Alla ni andra som läser!!!










Kommentarer
Postat av: malin

Tack själva för att ni kom och lekte med oss <3

Underbara bilder, älskade twiiiiiliiiight <3

syns i morgon..

kram

2009-10-05 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0