lugnet...

Det var ritkigt roligt att logga in förut... såå många kommentarer... :)
Me Like Very Much!! :)

Älskade C är och tatuerar sig, barnen ligger i singa sängar... *peppar peppar* det är såå lugnt och skönt just nu...
Sitter och lyssnar på "Eyes on Fire" - Blue Foundation
Väldigt bra låt.


Jag bar alängtar till 19 November...  då sk ajg och min Älskade Vän - KäraM - och jag gå på bio och kolla på Twilight... som om det vore någon som missat det..  ;) och efter Twilight är det New Moon som står på tur... båda filmerna på en och samma kväll.. kan ju itne bli bättre... så jävla underbart.

Sitter och kollar på trailers på New Moon och bara önksar att dessa 24 dagarna ska springa förbi..  förstår ni hur uppskruvad jag och ära M kommer vara den 19 innan vi åker?? Hela den dagen kommer jag säkert vara som en speedad duracell kanin med damp...  med andra ord kanske jag kan hålla jämnt med min lilla son "Lilla S" den dagen... *haha*

Ja för honom är det ju nått fel på... :)  Förstår inte vart han får sin energi från..  min lilla fjärtunge...



Be right back.. need to watch some pics...  ;P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0