Morgonen har börjat...

Nu när jag gjort om här inne, så är det ju roligt igen att gå in och skriva...  även om jag itnehar något speciellt att berätta...

Pojkarna vaknade tidigt som vanligt idag... så det var bara till att kravla sig upp ur sängen och se glad ut...
Tänkte göra lite välling till Lilla S och sedan sätta mig och häcka framför FB... men jag hann inte ens göra klart vällingen till Lilla S... kollade mot datorn och då hade Älskade C flygit upp ur sängen för att hinna först hit så han kunde spela Maffia Wars... Min töntiga men underbara karl... :)




Nä, nu ska jag göra alla morgonsysslor.. sen är det mysfrukost med familjen..


Ha det så bra gott folk

Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon världens bästa Jenny.



Ja har förbannat tråkigt, och en miljon saker att göra idag... Det är inte roligt alls :)..

Hör av dig när du vaknat och har tid så vi kan snattra bort en stund, så jag har något att skylla på tex " ett-jätte-viktigt-samtal-som-jag-bara-måste-ta", så ja får smita undan alla dessa måsten ett slag ;)

Kramar m

2009-10-03 @ 13:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0