Sista dagen

God Morgon Gott Folk!!

Tack för kommentaren Marie,   :) Det är alltid kul när man får kommentarer över lag, men ännu roligare när det är en ny kommetator och en som man faktiskt känner irl. 




Idag är min sista dag på jobbet... sen är jag arbetslös..
På Måndag ska jag ner till AF och skrva in mig, och så ska jag se om de kan hjälpa mig lite.. Dels med en utbildning, och kanske även en praktikplats...
Sen är det väl vissa samtal jag ska göra med, som kanske kan resultera i lite arbete.. 
Det ska jag roa mig med kommande vecka.


Får jag den kursen/utbildningen jag vill ha, så blir jag väldigt nöjd...   det kan vara det första steget för oss.. mot vad tänker jag inte skriva här... men till det bättre iaf...
Även om inte AF hjälper mig med den, så ska jag se till att få den utbildningen..  Nu har jag fan bestämt mig...




JAg har faktiskt inget roligt att skriva mer idag.. 
Nu ska jag packa en påse med gamla arbets kläder.. sen bär det av....


Må VÄl Gott Folk, Och Hoppas Ni Får En Fin Dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0