Svin Influensan

Lite partiska videos... de baseras endast på mina egna åsikter och vad jag själv tror på...


Men iaf, ändå en annan sida än vad tidningar och annan media vill få oss att se...



det kanske är samma video 2 ggr, men jag tar alla som jag sett iaf.. :)
Orkar inte granska allt nämligen...












Denna filmen är läskigast tycker jag... För här säger dom att svininfluensan måste ha tagits intravöst i en kropp, för att man ska kunna få den.. de menar alltså att vi redan fått i oss det som ett "test" med någon annan vaccination...

Hur sant det är eller inte... tja.. det lär vi nog aldrig få veta.. det är bara en väldigt läskig vinkling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0