Tack för Hjälpen...

Så, nu är det omgjort här igen..
Tack Xstasia för att du hjälpte mig så mycket.. det är inte lätt när man är retarded... (jag alltså)  Du är guld värd... dubbla din vikt i guld... ;)



Så.. orkar itne skriva just nu.. ska lägga mig berivd Älskade C i sängen och mysa med Eclipse..  Det är ju jobb imorn med...


Det är nu när allt är upp-och-ner... näst intill helvetiskt som man märker vilka som verkligen bryr sig om en...  Det är jobbigt.. men jag har klarat mig igenom liknande situationer förut.. så det går igen..  Tråkigt att bli upplyst ibland bara...
Tack ni som faktiskt finns här för mig när jag vill gnälla... :)   Ni vet vilka ni är så namn är bara onödigt!



Sov Gott mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så fint det blev!!!Såg att du är på väg att bli arbetslös...Beklagar,men du ska se att det löser sig fort:)Hoppas ni mår bra allihopa,kram

2009-10-02 @ 08:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0