Tatoo

Ja, jag lovade ju en bild på min tatuering... :)
Så här kommer den...


Tyvärr har jag inga bilder som är nya på den.. har bara bilder från när den är nygjord, vilket får den att se väldigt kladdig ut.. men iaf..

Here We Goes....



Jag kan säga att jag är mer än stolt över migsjälv.. Jag är världens mes när det gäller nålar av alla slag...
Börjar hyperventilera och ofta gråta (faktiskt inte överdrivet) när jag ska ta blod prov, och stick-i-fingre.. men detta klarade jag utan att så mycket som att säga "Aj!"

Det jobbiga med tatueringen har kommit nu tycker jag... den läker nu, och det kliar som faaaaan... eller ja, denhar nästan läkt klart.. men det kliar, och så rakade Älskade C bort håret i nacken, det växer ju ut nu och det klia också så man blir knäpp...


Nu håller som sagt jag och Mamma på att planera en tatuering som
vi ska göra tillsammans i vår.. vi ska ha likadana.. :)
Vår släkts bo-märke..

Ska bara hitta en blomma med först..



Nu ska ni åter igen få en låt som är så underbar...
Älskade låten innan, men denna version tycker jag är hårresande så bra den är... alla sjunger så vackert.. tårarna börjar trängas när jag lyssnar på den... :)







Pojkarna mår bättre..
Det verkar som om det var något 24h-virus som de fick båda två...
Och inte har de vett nog att vara trötta som normala barn när de är sjuka heller... nä nä.. full rulle ska det vara hela dagarna långa.. även om man råkar kräkas heeela tiden... :)

Jaja, ska kanske vara tacksam, det visar ju iaf att de mår bra trotts sjukdom..
Men som sagt så är de faktiskt friska nu... Tack o lov...






* ~ Jag saknar dig faktiskt ~ *



Må Så Väl Gott Folk!

Kommentarer
Postat av: cissi

Riktigt fin tatuering!!Gud så sugen jag blev på fler nu bara för det..Duktigt att du vågade!

2009-10-20 @ 19:36:13
Postat av: Malin

Den är riktigt fin din gadd!!

Kram kram

2009-10-22 @ 08:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0