Tattoo

Ja, jag har faktiskt äntligen tatuerat mig... :)
Gjorde de japanska tecknen i nacken som jag ville ha... är såå nöjd.. :)  Och det gjorde inte så överdrivet ont som jag trodde det skulle göra.. visst gjorde det ont på vissa ställen, men inte i närheten av så som jag trodde....

Men eftersom att jag spände mig så förbannat i oro, press och stress... så var jag självklart på väg att svimma när allt var klart och jag skulle gå därifrån... *haha* ja, jag är en liten mes... men jag klarade det iaf...

Bild kommer när Älskade C kommit hem, han kan ta lite bättre bilder än vad jag kan... det är liiiiiite trixit att stå där mellan 2 speglar och försöka hitta rätt...




På jobb fronten händer inte så mycket... är ju arbetslös/sökande 31 oktober...  önskar jag kunde få vara kvar.. men men..
Det var härligt på konferensen, för då berättade en kollega en massa positivt som sägs om mig...  jätte kul att höra verkligen.


Sen har det hänt en del som inte är såå jävla kul..
En kompis som jag brukade umgås med förr, har tagit sitt liv...   Vi umgicks mycket när jag var 17-19..
Men sen ändrade livet för oss båda och vi har inte umgåtts så mycket sen dess..  nu fick jag höra i slutet av förra veckan, att han tagit sitt liv...
Blev väldigt nedstämd...  han var bara 24 år gammal..
Det är så hemskt att någon så ung ska ha gått igenom så mycket skit i livet att han/hon inte känner mening med livet längre...   Det är.... jag finner inga ord som passar.. men det är så sorgligt och hemskt..


R.I.P. Oskar Bäckman

Minnen är det enda vi har kvar...








Nä.. eftersom att jag har sååååå mycket energi och såååå mycket att göra idag när jag är hemma... så ska jag gå och lägga mig i sängen med Lilla S och kolla på Harry P - Den flamande bägaren.

Kollade lite på den igår.. men itne hela.. blev så trött..
Hoppas Lilla S blir frisk snart..









Må Väl Gott Folk!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tycker att det é så tråkigt att du ska sluta. Nu blir ju jag ensam tjej här och jag som tyckte de va så gott att ha en tjej i nästan samma ålder på jobbet. Tråkigt att det alltid e fel som ska behöva gå, du som é så social och allt :-)

Jag beklagar det med din kompis. Det e hemskt att vissa kan må så dåligt så att dom ser självmord som sin enda utväg.



Aja hoppas vi syns nästa vecka iaf. Ha det så gott/ Sofie

2009-10-15 @ 10:15:43
URL: http://supermimmi.blogg.se/
Postat av: Malin

Beklagar sorgen =(.. Det är så fruktansvärt tragiskt när sådant sker. du hittar mig om du behöver rensa tankar och hjärta, det vet du!



Kram

2009-10-15 @ 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0