Tatueringen igen då

Det är en jädrans massa människor som läser, men ingen som kommenterar... det är så förbannat tråkigt när mna loggar in, och ser statistiken och sen kollar mna efter kommentarer... och hittar inga...

Jaja!!


Nu har jag iaf lagt upp ett kort på min tatuering... :) även om det blev en hel del inlägg skrivna efter det... men jag slänger in kortet igen.. :)



Så.. Jag är väldigt nöjd med den..   Tecknen står för:

Dotter
Syster
  Moder
  

För det är vem jag är.. Så tack till Hiroshima för att du hjälpte mig.. :) (Hiroshima är ett nick, eftersom att jag inte skriver ut namn här... ifall ni undrar. )

Nu har jag hittat blomman till min nästa tatuering..
Deet blir liljor.. så nu har jag suttit och kollat på lite bilder, så jag vet vilka jag ska ta med mig dit, så han får måla upp den...

Sen behöver jag ett målar programm för att kunna fixa bomärket.. sätt ihop bokstäverna  "E" och "T" så att "stammen" sitter iett..  så har ni det märket som vår släkt har som bomärke..
Det märket vill jag även göra en annan sak med.. Det finns en tavla hemma hos min morbror, på huset som min morfar byggde till sig och familjen...
Den tavlan vill jag antingen knäppa kort på och göra en kanvas av, eller så vill jag ha en kopia av tavlan och göra kanvas av..
IAf så ska kanvasen vara i svart/vit, och rätt så svag.. men man ska fortfarande se vad som finns där... Och över det ska jag ha bomärket...  Kan inte förklara, men jag tror det skulle bli fint iaf...  Min morfar skulle dessutom hoppa och hurra om jag gjorde det..  
Vart han än är så blir han väldigt glad när jag gör detta iaf.. :)

Nä, nu ska jag ta och göra lite frukost till oss här hemma, och mysa med mina pojkar...

Hade förresten en väldigt gullig och romantisk dröm om Älskade C... :)
Ska berätta den för honom sen, får se hur mycket han gillar den... haha, han är ju inte gullig eller romantisk..

"Jag är Macho och Stenhård" säger han! 



Må Väl, Hoppas Ni Alla Får En Bra Dag!

Kommentarer
Postat av: cissi

Måste bara säga igen att tatueringen är för jäkla snygg,starkt gjort:)Har dratt igång min blogg igen också..Kram

2009-10-25 @ 07:10:29
URL: http://cissismurfen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Super fin tatuering Jenny!

Måste erkänna att jag nästan blev lite svartsjuk på ideén... =)

2009-10-25 @ 07:45:38
URL: http:// zandrae.blogg.se/
Postat av: Malin

Den sista raden i hela inlägget var så rolig att jag fick tårar i ögonen ;)....



För övrigt så är din tatuering helt vansinnigt fin!

2009-10-25 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0