Twilight & New Moon - Night

Ja, det glömde jag skriva i förra inlägget...

Jag och mina vän Kära M lyckades faktiskt få tag på dessa biljetter..  Tack vare min Älskade C faktiskt.. han måste verkligen älska mig på riktigt.. finns ingen i världen som kan ställa upp så mycket på någon som han gör för mig, om man inte älskar den man ställer upp för...   :)





Ja, men vi fick biljetter.. vi kommer iofs sitta längst fram, och troligen få nackspärr.. men vet ni vad? Jag kan faktiskt lida av nackspärr i en vecka efteråt om jag bara får gå och se dessa filmer på bio på en och samma kväll...

Det som är bäst är ju att vi ska få se Twilight på bio.. för det har ju ingen av oss gjort, och eftersom att det är en av våra favorit filmer ska bara det bli en upplevelse i sig.. och sen får vi se New Moon med... :) på samma kväll...  helt jävla Wounderful!!!




Jag ska njuta av varje jävla sekund denna kväll vill jag lova er!!

Haha, ja, jag vet att både jag och Kära M beteer oss som små töntiga 14 åringar.. :) men vet ni vad?? Vi trivs med det, det är roligt och vi SKITER i vad folk tycker!! Vi älskar filmerna och böckerna iaf!!  :)

HA!


Må Väl Gott Folk!



Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker fortfarande vi skall ha TWIlIGHT MOMS tröjor på oss :).. Det hade varit top notch!

IIEE vi har TICKETSSSSSS!

2009-10-25 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0